Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴ حمیدرضا گرشاسبی در مورد چگونگی دو برابر شدن قرارداد برانکو گفت: شما این مسئله را به دوران مدیریت من ارتباط داده بودید که لازم می‌دانم توضیحاتی را ارائه دهم. مورد اول اینکه به این خاطر مجبور شدم قرارداد برانکو را از دلار به یورو تبدیل کنم چرا که به خاطر تحریم‌ها و تغییر قوانین اقتصادی کشور نباید قرارداد به دلار بسته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مورد دیگر اینکه اگر قرارداد برانکو به خاطر قهرمانی در دو جام داخلی و فینالیست شدن تیم در لیگ قهرمانان آسیا افزایش پیدا کرد، به خاطر آفر‌های قرارداد او بود که از همان بدو ورود او به ایران تنظیم شده بود که به دوران مدیریت من و آقای طاهری ارتباطی نداشت. ضمن اینکه طبق همان قرارداد مبلغ پایه قرارداد برانکو باید سال به سال با افزایش ۲۰ درصدی مواجه می‌شد که با نظر خود وی این بند لحاظ نشد. در هر صورت قرارداد برانکو واضح و روشن است و در صورت قهرمانی‌های داخلی و بین‌المللی با افزایش مواجه می‌شد که این امر هم طبیعی است. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس گرشاسبی برانکو قرارداد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوسلو؛ ناجی غیرمنتظره رئال مادرید

کمتر کسی فکر می کرد ستاره رئال مادرید برابر بایرن مونیخ، مهاجم ذخیره این تیم باشد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید با برتری ۲ بر یک برابر بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و حریف بوروسیادورتموند در فینال ومبلی شد. قهرمان این دیدار کسی نبود جز خوسلو که راه پر تلاطمی را برای رسیدن به موفقیت طی کرده است.

خوسلو بهترین گلزن رئال مادرید کاستیا در فصل ۲۰۱۱- ۲۰۱۰ بود و آلوارو موراتا در کنار او برای تیم ذخیره لوس بلانکوس بازی می کرد.  ۱۳ سال از آن دوران سپری شد و خوسلو بعد از چند حضور در تیم های ضعیف و متوسط به تیم محبوب خود بازگشت تا در ۳۰ سالگی شکوفا شود و قهرمان این تیم لقب گیرد.

قبل از شروع فصل جاری، رئال مادرید خوسلو را  به صورت قرضی با گزینه خرید به خدمت گرفت. خوسلو از هر فرصتی که کارلو آنچلوتی به او می دهد استفاده می کند. در مجموع، او در ۳۲ مسابقه در لالیگا ۹ گل و ۲ پاس گل به ثمر رسانده است؛ آماری عالی برای مهاجمی که بدش نمی آید زیر سایه ستاره های بزرگ قرار داشته باشد.

برابر بایرن مونیخ، خوسلو رئال را نجات داد. ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی، تیم آنچلوتی عقب بود و خوسلو که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود در عرض چند دقیقه  دبل کرد د و رئال را به فینال رساند. حالا پانزدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک است.

خوسلو همچنان با اسپانیول قرارداد دارد اما فلورنتینو پرس در صورت تمایل می تواند او را بخرد. خود مهاجم ۳۴ ساله دقیقاً  امیدوار است در رئال بماند: "امیدوارم به طور دائم با رئال مادرید قرارداد دائمی ببندم. من در قراردادم با اسپانیول بندی داشتم که اگر این باشگاه به دسته پایین تر سقوط کند، می توانستم به صورت قرضی به تیم دیگری بروم بنابراین رئال مادرید برای جذب من اقدام کرد و من اینجا هستم!  رئال می تواند من را در تابستان به صورت دائمی بخرد. اسپانیول ممکن است به لالیگا برگردد یا برنگردد. خیلی چیزها ممکن است رخ دهد."

هواداران رئال مادرید، آیا خوسلو را در تیم نگه می دارید؟

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خوسلو؛ ناجی غیرمنتظره رئال مادرید
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • تحقق پیش‌بینی هفته قبل: 1000 مورد به آمار کارخانه‌های احیایی در یک هفته اضافه شد
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است