Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:10:30 GMT

رسمی؛ بازگشت لئوناردو به PSG

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۷۷۰۷

رسمی؛ بازگشت لئوناردو به PSG

لئوناردوی برزیلی جانشین آنترو هنریکه، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن شد.

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بعد از حدود یک سال و نیم فعالیت در باشگاه میلام، چند هفته قبل از این تیم جدا شد و همانطور که پیش یبنی می شد، وی دوباره در باشگاه پاری سن ژرمن و در پست مدیریت ورزشی مشغول به کار شد.

 

 

لئوناردو که سابقه بازی کردن در این تیم را نیز در کارنامه خود می بیند، از بین سال های 2011 تا 2013 نیز در همین پست در باشگاه پاری سن ژرمن مشغول به کار بود و در دوران حضور او بازیکنان بزرگی از سری آ چون زلاتان، ادینسون کاوانی، تیاگو سیلوا و مارکو وراتی راهی فرانسه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از ناکامی در جذب فرانکی دی یونگ و انتقال این هافبک هلندی به بارسلونا، شایعاتی در مورد احتمال جدایی هنریکه از باشگاه پاری سن ژرمن در رسانه ها منتشر شد و در نهایت این اتفاق رخ داد تا لئوناردو در این باشگاه مشغول به فعالیت شود.

لئوناردو پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لئوناردو پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم

با وجود شکست 1-0 پاری سن ژرمن مقابل دورتموند، کیلیان ام باپه پس از انجام تست دوپینگ، با هواداران تیمش عکس هایی به یادگار گرفت.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها