Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز امروز جمعه به نقل از مقامات کاخ سفید اعلام کرد در جریان تماس تلفنی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با آبه شینزو، نخست وزیر ژاپن دو طرف درباره حادثه نفتکش ها در دریای عمان تبادل نظر کردند.

ترامپ در این تماس تلفنی آبه به دلیل تلاشها برای میانجیگری میان آمریکا و ایران و تسهیل گفت و گوی دو طرف، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده است دو طرف همچنین درباره مذاکرات تجاری دو جانبه و سفر آتی ترامپ به ژاپن برای شرکت در نشست گروه ۲۰ صحبت کرده اند.

آبه شینزو روز چهارشنبه به تهران سفر کرد و با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری ایران دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران

سرلشگر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی به مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از اقدام‌های جهادی و تلاش‌های ارزشمند وی در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در برابر تهدیدهای دشمن قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) در حاشیه نخستین گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز، به نمایندگی از سرلشگر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، با اهدای لوح از تلاش‌های مجدانه و جهادی مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در برابر تهدیدهای دشمن به‌ویژه اقدام‌های انجام‌شده در مصون‌سازی زیرساخت‌ها و تداوم کارکرد ضروری و ارائه خدمات در حوزه  گاز به هموطنان قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی اسماعیل هنیه و هادی العامری
  • تماس تلفنی هنیه باالعامری/ تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه
  • تماس تلفنی «هنیه» و «السودانی»
  • تماس تلفنی هنیه با السودانی/ تقدیر حماس از مواضع عراق
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل