Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار دوستانه پیشکسوتان فوتبال ۲ تیم پرطرفدار ایران با نتیجه مساوی پنج گل در حالی به میزبانی ساروی ها برگزار شد که کمتر از ۶۰۰ نفر برای این مسابقه به ورزشگاه آمده بودند.

از آنجایی که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهدای ساری در ۱۵ کیلومتری شهر ساری و در جاده دریا واقع است، بیشتر فوتبال دوستان استان مازندران نتوانستند این مسیر طولانی را طی کنند و به طور یقین دیگر مردم اگر قصد کمک به سیلزدگان را نیز داشتند محل مسابقه برای حضور آنان مهم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماری از تماشاگران حاضر در ورزشگاه به خبرنگار ایرنا گفتند که اگر این مسابقه در استادیوم شهید متقی در داخل شهر ساری برگزار می شد حتماً مشارکت آحاد مردم چندین برابر می شد.

آنان افزودند: بازیکنان تیم های آبی و قرمز همواره برای آحاد مردم حتی آنانی که فوتبال دوست نیستند، مهم هستند و از طرفی وقتی تیم مقابل هم پیشکسوتان استان مازندران بوده و از همه مهمتر این دیدار برای کمک به سیلزدگان برگزار شد، چرا دست اندرکاران در انتخاب مکان مسابقه دقت لازم را به خرج ندادند؟

یکی از تماشاگران در این باره گفت: حضور اندک تماشاگران سبب شد تا حاضران در ورزشگاه مقابل پیشکسوتان ۲ تیم آبی و قرمز شرمنده باشند.

اگرچه پیش از بازی قرار شد که در این دیدار بازیکنان سرشناسی همچون علی کریمی، خداداد عزیزی، محمد نوازی، علیرضا اکبرپور، مهراد میناوند، مهدی فنونی زاده، رضا عنایتی، بهزاد داداش زاده، بهروز سلطانی، پرویز برومند، جواد منافی، پایان رأفت، بهنام طاهرزاده، مهدی امیرآبادی، محمدرضا مهدوی، سهراب انتظاری و علی لطیفی با سرمربیگری علی پروین به عنوان منتخب استقلال و پرسپولیس در زمین بازی کنند اما بیشتر این بازیکنان سرشناس حضور نداشتند.

در این مسابقه که با قضاوت اشکان خورشیدی، داور بین المللی اهل دودانگه ساری برگزار شد است، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران و فرماندار ساری نیز حضور داشتند.

بارش شدید باران و برف که از ۲۶ اسفند ۹۷ در مازندران باریدن گرفت و تا دوم فروردین امسال ادامه داشت، سبب طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل و سیلاب طی دو مرحله در استان شد و طبق آمار یک هزارو ۶۰۰ میلیارد تومان به بخش های مختلف کشاورزی، مسکونی و زیر ساخت های استان خسارت وارد کرد.

بر اساس گزارش‌های رسمی دستگاه‌های متولی از جمله استانداری مازندران، ۳۰۰ خانوار سیلزده استان که خانه‌هایشان بر اثر سیل خسارت دید، خانوارهای کم بضاعتی هستند که تحت پوشش هیچیک از نهادهای حمایتی قرار ندارند و به همین دلیل هم ساخت خانه برای آنان نیازمند کمک ویژه خیرین است.

طبق همین آمار دولت کمک بلاعوض حدود ۱۰۰ میلیون ریالی را برای کمک به مرمت و بازسازی واحدهای مسکونی این خانوارها در اختیارشان قرار داد، ولی این خسارت دیدگان با وجود این کمک‌ها و تسهیلات بانکی قادر به تکمیل واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل نیستند.

۶۹۹۰/‏۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سیل زدگان پیشکسوتان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر