Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:05:14 GMT

شوک شبانگاهی؛ ستاره های والیبال پرس شدند!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۸۱۳۲

شوک شبانگاهی؛ ستاره های والیبال پرس شدند!

سرپرست تیم ملی والیبال از مصدومیت تعدادی از ملی پوشان هنگام ورود به هتل به خاطر استقبال پرتعداد هواداران خبر داد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی والیبال اولین بازی خانگی خود در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه را با پیروزی 3 بر صفر مقابل کانادا و حضور پرشور مردم پشت سر گذاشت، ساعاتی بعد از این برد شیرین اتفاقات تلخی اردوی تیم ملی را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعضای تیم ملی بعد از این مسابقه با یک دستگاه اتوبوس از سالن غدیر راهی هتل آنا ارومیه شدند. وقتی بازیکنان و مربیان جلوی در هتل رسیدند، جمعیت قابل توجهی را پیش روی خود دیدند. بعد از چند دقیقه معطلی بازیکنان با دردسرهای عجیبی توانستند وارد هتل شوند؛ اتفاقی که مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیم ملی را در پی داشته است!

 

در همین راستا با امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال همکلام شدیم. او در این باره به "ورزش سه" توضیح داد و گفت: متاسفانه ازدحام جمعیت جلوی در هتل باعث مصدومیت تعدادی از بازیکنان شد. سعید معروف از ناحیه پا، مجرد از ناحیه دست، فرهاد قائمی از ناحیه چشم و مرتضی شریفی از ناحیه زانو به خاطر فشار جمعیت آسیب دیدند! آنها زیر نظر پزشک تیم در حال مداوا هستند و امیدوارم آسیب دیدگی شان جدی نباشد. من دقایقی قبل معروف را دیدم که داشت لنگان لنگان به سمت اتاقش می رفت!

 

 

 

وی افزود: ما از قبل می دانستیم که به خاطر علاقه زیادی که در ارومیه به والیبال وجود دارد، ممکن است چنین اتفاقاتی بیفتد. به همین خاطر گفته بودیم که باید تمهیداتی اندیشیده شود تا بازیکنان بدون استرس و راحت رفت و آمد داشته باشند. وقتی امشب به هتل رسیدیم، نه تنها جلوی در، بلکه در لابی هم پر از افراد متفرقه بود. این شور و شوق مردم و علاقه آنها به والیبال برای ما خوشایند است، اما نیاز به برنامه ریزی درست مسئولان دارد تا چنین اتفاقاتی نیفتد.

 

سرپرست تیم ملی والیبال در ادامه گفت: شاید بدون اغراق می توانم بگویم جلوی در هتل ما 2، 3 هزار نفر از هواداران بودند و برای کنترل آنها فقط 4، 5 مامور نیروی انتظامی حضور داشتند. من در ابتدا اجازه ندادم بازیکنان پیاده شوند، اما ماموران گفتند تونل باز کردیم و نگران نباشید. متاسفانه بازیکنان بین این جمعیت پرتعداد پرس شدند. تیم ملی کانادا هم بعد از ما به هتل رسید و امیدوارم برای آنها چنین اتفاقاتی نیفتاده باشد چون یک نمره منفی بزرگ در کارنامه میزبانی ما خواهد بود.

 


خوش خبر در پایان افزود: بازهم تاکید می کنم مردم علاقه مند و پرشور تقصیری ندارند. مقصر برگزار کنندگان مسابقات هستند که نمی توانند شرایطی خوبی را فراهم کنند. امروز هم اگر این تماشاگران پرشور در سالن نبودند، قطعا نمی توانستیم با اقتدار از سد کانادا عبور کنیم. آنها سنگ تمام گذاشتند، اما امیدوارم مسئولان هم کمی حواسشان باشد و مثل هواداران برخورد نکنند. امروز شاید ماموران بیشتر از همه مشغول فیلمبرداری و عکسبرداری بودند!

تیم ملی والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تیم ملی والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت های لیگ را از دست داده بود با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی درکنار رحمان محمدی راد در کادرفنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شهداب یزد؛بدین ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی ها و قابلیت های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

گفتنی است شهداب فصل گذشته تحت هدایت محمدرضا تندروان به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال ایران راه یافت اما در بازی پایانی کار را به فولاد سیرجان واگذار کرد. حالا آن‌ها در فصل آینده با ترکیب رحمان محمدی راد و مهدی مهدوی روی نیمکت خود به دنبال بازگشت به قهرمانی هستند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899385

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!