Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا گفت: باید از اشتباهات خود درس بگیریم تا در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

طرفداری- گلن هوگ، سرمربی تیم ملی والیبال کانادا پس از شکست مقابل ایران در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت:

جو سالن خیلی عالی بود. ما در ابتدا کمی ضعیف بودیم و باید تمرکز خود را بالا می‌بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از اشتباهات خود درس بگیریم تا در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

به گزارش فارس، وی درخصوص ترکیب تیم کانادا عنوان کرد:

دو پاسور اصلی خود را در اختیار نداریم. در تابستان تورنمنت مهمی در پیش داریم. کانادا بازیکنان زیادی ندارد تا بتوانیم از حضور آنها به عنوان جایگزین استفاده کنیم.

همچنین نیکولاس هوگ، کاپیتان تیم ملی والیبال کانادا هم در این نشست خاطرنشان کرد:

این برد را به ایران تبریک می گویم. ناراحتم از اینکه بازی را باختیم. مشکلاتی در بازی وجود داشت؛ در دفاع و دریافت خوب نبودیم و اشتباهات زیادی داشتیم. باید رفته رفته مشکلات مان را برطرف کنیم و به فکر آینده باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال