Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@08:59:53 GMT

جنجال واتس آپی در تیم ملی آرژانتین!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۸۱۶۲

جنجال واتس آپی در تیم ملی آرژانتین!

پیام های عجیب یک بازیکن در گروه واتس اپی تیم ملی آرژانتین، باعث عصبانیت لیونل مسی و دیگر بازیکنان این تیم و در نهایت باعث بسته شدن این گروه شد.

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتینی ها که در جام جهانی گذشته نتایج خوبی کسب نکردند، با انتخاب لیونل اسکالونی به عنوان سرمربی تیم، گروهی واتس اپی تشکیل دادند تا بازیکنان بتوانند ارتباط بیشتری با هم داشته و این به اتحاد بیشتر در تیم منجر شود اما فعالیت بیش از اندازه و پیام های غیر ضروری یک بازیکن، اوضاع را به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت آرژانتینی TNT Sports به نقل از یکی از اعضای تیم ملی آرژانتین که نامی از او نبرد، نوشت:" او بازیکن فوق العاده ای است اما او دو گروه چت از بازیکنان تیم را خراب کرد و روی نمایش تیم تاثیر گذاشت زیرا بعد از آن، ما وقتی وارد زمین می شدیم، ارتباطی بین مان نبود زیرا در طول ماه تماسی با هم نداشتیم و هیچ کسی نمی دانست دیگری چه کار می کند و این تقصیر او بود.

 

 

 

به خاطر او، هیچ کسی نمی خواست وارد گروه شود یا پیامی بفرستد. او یک بار پیامی چهار دقیقه و نیمی فرستاد و می خواست در مورد رنگ پیراهنش تصمیم بگیرد."

یک منبع دیگر به این سایت گفت که همین اتفاق باعث شد تا سرمربی آرژانتین تصمیم به کنار گذاشتن این بازیکن از فهرستش بگیرد.

آرژانتین که در دو دوره قبلی کوپا آمه‌ریکا، به عنوان نایب قهرمانی رسید، فردا شب در اولین دیدارش در رقابت های امسال، مقابل کلمبیا قرار خواهد گرفت.

تیم ملی آرژانتین آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تیم ملی آرژانتین آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال

دو تن از بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استقلال در متن و حاشیه دیدارهایشان رفتارهایی انجام دادند که با فرهنگ فوتبالیست‌های حرفه‌ای همخوانی نداشت.

به گزارش مشرق، سروش رفیعی هافبک باتجربه (و ملی‌پوش سابق) تیم پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی قائمشهر با انجام دو خطای شدید و دریافت دو کارت زرد از اوایل نیمه دوم زمین مسابقه را با کارت قرمز داور ترک کرده و تیمش را در شرایط سختی قرار داد. انجام خطای دوم سروش رفیعی در شرایطی که بازیکن تیم نساجی در میانه زمین قرار داشت و تهدیدی برای دروازه پرسپولیس به وجود نیامده بود کاملا مشخص می‌کرد که سروش رفیعی شرایط روحیه مناسبی در زمین نداشته و به همین خاطر مرتکب چنین خطایی شد. این اقدام سروش رفیعی در شرایطی انجام شد که ممکن بود پرسپولیس با از دست دادن امتیاز در قائمشهر بخت کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل را زودتر از پیش بینی‌های کارشناسان از دست بدهد.

در تهران نیز امید حامدی‌فر بازیکنی که چندی قبل با انجام حرکتی خشن در تمرین یکی از مهره‌های اصلی و تأثیرگذار استقلال یعنی کوین یامگا را دچار مصدومیت کرده و نکونام را عملاً از بهره بردن از چنین مهره‌ای محروم کرد پس از پایان دیدار مقابل ذوب آهن با حرکتی غیر ورزشی به سمت بازیکن حریف حمله ور شد و ضربه‌ای محکم به بازیکن تیم مقابل زد. رفتاری که حالا پیش‌بینی می‌شود چنین بازیکنی را شامل محرومیت یک جلسه‌ای یا بیشتر از آن کند.

در هفته‌های پایانی لیگ برتر که خطر مصدومیت ناشی از فشار ماهها تمرین و مسابقه همه بازیکنان تیم‌های لیگ برتری به ویژه تیم‌های در کورس قهرمانی و یا در خطر سقوط را تهدید می‌کند انجام چنین رفتارهایی که منجر به محرومیت و کنار رفتن بازیکن از لیست کلی تیم می‌شود حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد. این رفتارها علاوه بر اینکه محرومیت‌های فردی را شامل چنین بازیکنانی می‌کند شرایط سختی را نیز برای کل تیم به ویژه سرمربیان آنها رقم می‌زند.

قطعاً از بازیکنان با تجربه‌ای در سطح حرفه‌ای فوتبال کشورمان که در تیم‌های برتر پایتخت توپ می‌زنند انتظار چنین رفتارهایی آن هم در هفته‌های پایانی که ممکن است حضور یا عدم حضور برخی بازیکنان در ترکیب یا روی نیمکت منجر به خالی شدن دست سرمربیان‌شان شود باعث تعجب است.

در وضعیتی که اوسمار ویرا و جواد نکونام این هفته‌ها روی تک تک بازیکنان‌شان برای مسابقات پیش رو حساب باز کرده‌اند چنین رفتارهایی عملا اقدام علیه سرمربیان این دو تیم به نظر می‌رسد هرچند که ممکن است تحت فشارهای ناشی از مسابقه بوده باشد. اما برای سرمربیانی که خود را نسبت به میلیونها طرفدار متعهد می‌دانند تا بهترین نتیجه را بگیرند قطعا چنین برخوردهایی می‌تواند ضرر بزرگ مالی و روحی روانی را برای استقلال و پرسپولیس به همراه داشته باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چرا موبایلمان هک می‌شود؟ | تنها راه‌ جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام، تلگرام و واتس‌اپ
  • خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)