Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:48:41 GMT

جشنی برای مدیران تولید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۸۲۷۲

جشنی برای مدیران تولید

هجدهمین جشن مدیران تولید با تقدیر از مدیران تولید سینمایی برگزار و به داشتن سیمرغی برای این حوزه سینمایی و توجه بیشتر مسئولین به سینما اشاره شد.

به گزارش ایسنا هجدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران شامگاه جمعه ۲۴ خردادماه در هتل پارسیان انقلاب با حضور هنرمندان، سینماگران و مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا منصوری رئیس انجمن صنفی مدیران تولید سینمای ایران در ابتدای این مراسم بیان کرد: تهیه کنندگان فیلم با استفاده از منابع محدودی که در اختیار دارند به رفع نیازهای فیلم می‌پردازند و از آنجا که منابع تولید همواره با کمیابی مواجه است بنابر این اصلی‌ترین هدف یک تهیه کننده در اجرای یک پروژه استفاده بهینه از عوامل تولید است. این عوامل می‌توانند شامل سرمایه، نیروی انسانی و تجهیزات فنی باشد. شاید با توجه به ساختار تولید و توزیع در کشور، کسانی که سرمایه گذاری چندان به بازگشت سرمایه امیدوار نباشند اما تهیه کننده حرفه‌ای از مدیران تولیدی استفاده می‌کند که بر اساس زمان بندی پیش برود و هزینه را کاهش دهد.

منصوری همچنین گفت: در سینمای ایران یکی از دلایل مهم نبود امنیت شغلی نداشتن ساز و کار و قانونی و اجرایی از طرف دولت و همچنین نبود آئین نامه اجرایی در تشکل‌های صنفی است از این منظر روند درست صدور پروانه ساخت می‌تواند اولین قدم در جهت تأمین امنیت شعلی اصناف باشد.

تقدیر از حبیب اسماعیلی

با حضور فریدون جیرانی، فریدون صباغ‌زاده، علیرضا زرین دست، غلامرضا موسوی از حبیب اسماعیلی تقدیر شد.

فریدون جیرانی درباره این فیلمساز بیان کرد: حبیب اسماعیلی دومین فیلم پس از انقلاب را ساخت. او اولین فیلم مطرح پس از انقلاب را تهیه کرد و هم در آن بازی کرد.

علیرضا زرین دست نیز گفت: او همیشه حال خوبی را پشت دوربین ایجاد می‌کند و این حال خوب جلوی دوربین و درفیلمهای او هم به خوبی حس می‌شود.

حبیب اسماعیلی پس از دریافت لوح خود با بیان اینکه "خوشحالم این جشن توانسته تداوم پیدا کند" اظهار کرد: امیدوارم همه صنوف به یکپارچگی برسند. مدیر تولید به عنوان نماینده تهیه‌کننده باید تلاش کند بهترین برنامه‌ریزی برای ساخت یک فیلم به وجود بیاید.

تقدیر از محمد بانکی

در ادامه با حضور مهدی سجاده چی، مصطفی کواکبیان، کامران ملکی از محمد بانکی تجلیل شد.

مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه "ما در سنگر خانه ملت درحد وسع خودمان در خدمت هنرمندان هستیم" اظهار کرد: امشب برخی گلایه‌ها را شنیدیم که نه در بحث کمیسیون فرهنگی بود و نه دولت. از افزایش قیمت‌ها گفته شد. امیدوارم بتوانیم در حد توانیم کاری انجام دهیم. بحث مبارزه با رانت خواری و سو استفاده از موقعیت‌های شغلی و فساد هم مطرح شد که امیدوارم در قالب هنر بتوانیم آنها را نشان دهیم و بتوانیم تأثیرات آن را در جامعه ببینیم.

کامران ملکی عضو هیئت مدیره خانه سینما نیز بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در جشن مدیران تولید به چشم می‌خورد حضور هنرمندان در کنار دیگر ارگان‌های مملکتی از جمله ارتش، سپاه، مجلس و نهادهای دیگر است.

محمد بانکی پس از تقدیر، در سخنانی گفت: ای کاش تهیه کنندگان سینمای ایران از مدیران تولید یاد بگیرند. همه منتظر اند پول بگیرند تا مدیر باشند. من قبل اینکه بخواهم راجع به دستمزدها و پولشویی بگویم باید اشاره کنم که مشکل از طرف همان تهیه کنندگان است که امروز روی کار هستند و نمی‌خواهند انجمن تهیه کنندگان شکل بگیرد تا مشکل برطرف شود.
متأسفانه ما بعد از ۴۰ سال یک انجمن مشخص نداریم در حالی که همه ادعای تهیه کنندگی دارند.

تقدیر از حبیب الهیاری

سید محمود دعایی، جمشید هاشم‌پور، جلال معیریان، مجتبی راعی، احمد مازنی برای تقدیر از حبیب الهیاری در جایگاه حاضر شدند.

احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در سخنانی بیان کرد: مساله هنرمندان در ایران نداشتن نظام صنفی است و این در شأن هنرمندان نیست که در سطح وزارت کار بخواهند پرونده ایجاد کنند. آنها کمتر از پزشکان نیستند که نظام جداگانه داشته باشند زیرا هنر یک شغل است. ما طرح تأسیس سازمان نظام صنفی هنر را تهیه کردیم و به وزارت ارشاد و دیگر صنوف دادیم تا آن را مطالعه کنند. اشکالاتی در طی یک سال گذشته وجود داشت و سو تفاهم‌هایی ایجاد شد که حاکمیت می‌خواهد در کار هنرمندان دخالت کند. توضیح این است که قانون نظام صنفی باید ایجاد شود و بعد خودشان رأی گیری و نماینده خواهند داشت. اشکال دوم این است که برخی منافعشان در نداشتن قانون و سازمان است که مدیران تولید در حل این مورد می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند.

حبیب الهیاری که به سختی راه می‌رفت نیز در سخنانی با اشاره به اینکه سال گذشته دچار یک ضایعه مغزی شده بود گفت که مدیریت تولید را در کنار منوچهر محمدی یاد گرفته است‌. او همچنین پیشنهاد کرد که سیمرغ بلورینی برای مدیران تولید در نظر گرفته شود.

تقدیر از تقی علیقلی‌زاده

عزیرالله حمیدنژاد، بهمن اردلان، مجید انتظامی و منوچهر محمدی برای تجلیل از تقی علیقلی‌زاده در جایگاه حاضر شدند.

منوچهر محمدی درباره این هنرمند گفت: او در آثار ماندگاری نقش تهیه و تولید داشت و آثار و کتابهای ارزشمندی به نویسندگی او وجود دارد.

در این قسمت درخواست شد تا کلاسهای آموزشی برای مدیریت تولید برگزار شود.

تقدیر از آزیتا موگویی

با حضور نرگس آبیار، زهرا کاوه‌، گوهر خیراندیش، طیبه سیاوشی، فاطمه ذوالقدر از این هنرمند تقدیر شد.

فاطمه ذوالقدر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: ما از حضور زنان در عرصه سینما و هنر حمایت می‌کنیم. سعی کردیم ارتباط خوبی هم با هنرمندان داشته باشیم. ما در مجلس برای رفع توقیف فیلمها نیز کمک کردیم.

آزیتا موگویی نیز در سخنانی عنوان کرد: خوشحالم که مقامات کشوری و لشکری حضور دارند. من از شماها خواهش دارم که وقتی جایی با ضایع شدن اهالی فرهنگ مواجه شدید از ما حمایت کنید.

تقدیر از رضا زنجانیان‌وفا برای فیلم «۲۳ نفر»

تقدیر از رضا زنجانیان وفا و اهدای دیپلم افتخار برای مدیریت تولید فیلم «۲۳ نفر» با حضور محمدرضا باهنر، امیر قربانی، ناصر نامجو و حسن آقاکریمی و هارون یشایائی انجام شد.

محمدرضا باهنر نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: متأسفانه فاخر بودن فیلم با حجم‌گیشه هماهنگی ندارد و گاهی متضاد است و هرچه اثر زردتر باشد گیشه پرحجم تر است. نیاز به کار ویژه است تا کارهای سینمایی که روی پرده می‌روند ارزشمندتر باشند.

تقدیر از بهزاد هاشمی برای فیلم «شبی که ماه کامل شد»

در ادامه مراسم از بهزاد هاشمی با اهدای لوح تقدیر برای مدیریت تولید فیلم «شبی که ماه کامل شد» با حضور تورج منصوری، فریدون شهبازیان، سردار مهدی ربانی و محمد بزرگ‌نیا تقدیر شد.

او پس از دریافت این لوح بیان کرد: این یک کار تیمی بود و من به نمایندگی آن را دریافت کردم.

محمد بزرگ‌نیا و تورج منصوری به انجمن مدیران تولید برای برگزاری این جشن و بهزاد هاشمی برای دریافت لوح تبریک گفتند.

تقدیر از حسین هادیان‌فر برای فیلم «متری شیش و نیم»

از حسین هادیان‌فر برای مدیریت تولید فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» با با حضور علی مطهری، محمدمهدی عسگرپور، علی قائم مقامی، محمدرضا منصوری تقدیر شد.

علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار کرد: من این فیلم را دیده‌ام و بازیگران به خوبی در آن ایفای نقش کرده بودند.

او همچنین افزود: غیر از فیلمهای تاریخی و طنز که نیاز جامعه است سوژه دیگر فیلمها باید درباره مسائل جامعه باشد اما سوژه‌هایی نباشد که مربوط به درصد کمی از جامعه باشند بلکه گریبان گیر درصد زیادی از افراد جامعه باشد تا در زمان مجوز هم دچار مشکل نشود. اگر بخواهیم یک معضل اجتماعی را حل کنیم ارزشمند است. سینما صرفاً سرگرمی نیست و شاید یک فیلم اثرش از دهها کتاب بیشتر باشد.

عسگرپور نیز در بین سخنانش به این نکته اشاره کرد که امیدوارم نماینده‌های مجلس بیشتر فیلم ببینند.

در پایان مراسم نیز توضیحاتی درباره اینکه هنرمندان می‌توانند به عنوان سفیر فرهنگی همکاری کنند و همچنین بازرس نامحسوس ترافیکی باشند بیان شد.

در این مراسم که اجرای آن را پژمان بازغی برعهده داشت سید جمال ساداتیان، مهرداد فرید، محمد حسین قاسمی، پرویز آبنار، کامبوزیا پرتوی،، رضا ناجی، سید مسعود اطیابی، مسعود مددی، رضا مقصودی، محمد رحمانیان، محمد متوسلانی، سعید خانی، جمشید هاشم پور، سعید سهیلی، جهانگیر الماسی و....حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشن مدیران تولید سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی

برای خرید قطعات ماشین لباسشویی از پخش قطعات لباسشویی، لازم است مرکز پخشی را انتخاب کنید که محصولات تولید داخل و خارج و اصل و استوک را داشته باشد.

خرید قطعات ماشین لباسشویی از پخش قطعات لباسشویی

اگر به‌دنبال یک قطعه کمیاب برای ماشین‌ لباس‌شویی قدیمی خود هستید و یا می‌خواهید از مرکز پخش عمده قطعات لباسشویی، انواع لوازم لباسشویی را برای مغازه خود بخرید، این مقاله اطلاعاتی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در اینجا اطلاعات مفیدی را درباره لوازم ماشین لباسشویی، تولیدکنندگان قطعات لباسشویی و پخش قطعات لباسشویی ارائه می‌کنیم.

بورس قطعات لباسشویی در تهران کجاست؟

بورس قطعات لباسشویی در تهران، همین‌جا زیر انگشتان شما قرار دارد! دیگر لازم نیست برای پیداکردن نمایندگی قطعات لباسشویی و خرید قطعات لباسشویی، تهران را بگردید. شما می‌توانید برای فروش عمده قطعات لباسشویی به‌راحتی و با کلیک روی این لینک، قیمت قطعات ماشین لباسشویی را متوجه شوید و انواع این قطعات را از مرکز آنلاین قطعات لباس شویی خریداری کنید.

انواع قطعات یدکی ماشین لباسشویی

قطعات یدکی لباسشویی معمولا چند نوع‌اند:

•قطعات لباسشویی اصلی

•قطعات استوک

•قطعات تولیدی وارداتی

•قطعات تولید داخلی

در ادامه با هر کدام از این قطعات و موارد مصرف آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

قطعات لباسشویی اصلی

لوازم یدکی ماشین لباسشویی اصلی، قطعاتی هستند که توسط شرکت سازنده ماشین لباسشویی و یا یک شرکت معتمد آن ساخته می‌شوند. این قطعات کیفیت بسیار بالایی داشته و از نظر عملکرد و دوام، تفاوتی با قطعات داخلی ماشین لباس‌شویی اصلی ندارند.

قیمت قطعات لباسشویی اصل از سایر قطعات تولیدی، وارداتی و استوک بیشتر است. معمولا این قطعات تنها در نمایندگی‌ها فروخته می‌شوند. اما با توجه به مشکلات ناشی از تحریم‌های علیه ایران، برخی از برندهای معروف لوازم خانگی، نمایندگی در داخل ایران ندارند. به‌همین دلیل نیز برخی از مراکز فروش قطعات لباسشویی، این قطعات را به‌شکل غیررسمی از نمایندگی برندها در کشورهای همسایه خریداری کرده و وارد کشور می‌کنند.

اگر قصد خرید قطعات اصلی را دارید، لازم است با ثبت شماره‌ای که روی قطعه حک شده است در سایت فروشنده، از کیفیت و اصل‌بودن محصول مطمئن شوید.

قطعات استوک

قطعات استوک به قطعات اصلی دست دوم گفته می‌شود. برخی از قطعات ماشین لباسشویی بسیار گران هستند و یا به دلیل قدیمی‌بودن دستگاه و یا مشکلات مربوط به تحریم‌ها به ایران وارد نمی‌شوند. در این موارد می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را از یک مرکز فروش قطعات استوک لباسشویی خریداری کنید. این مراکز، قطعات اصلی دست دوم، اما سالم را از دستگاه‌های اسقاطی خارج کرده و یا به داخل کشور وارد می‌کنند.

برای خرید قطعات استوک، لازم است مطمئن شوید که قطعه مورد نظر به‌درستی کار می‌کند؛ در غیر این صورت هزینه‌ای که برای این لوازم یدکی لباسشویی صرف می‌کنید به هدر خواهد رفت.

قطعات استوک قیمت کم‌تری نسبت به قطعات اصلی نو دارند، اما ممکن است از قطعاتی که به وسیله تولید کنندگان قطعات لباسشویی در داخل تولید شده و یا از کشور چین وارد می‌شوند، گران‌تر باشند.

قطعات تولیدی وارداتی

قطعات تولیدی وارداتی، قطعات یدکی هستند که توسط انواع تولیدی قطعات لباسشویی در خارج از کشور (مخصوصا چین) تولید می‌شوند. این قطعات کیفیت انواع اصلی را ندارند، اما می‌توانند ماشین لباسشویی شما را نجات دهند.

تعداد بسیار زیادی از شرکت‌های فروش عمده قطعات لباسشویی در خارج از کشور هستند که قطعات یدکی انواع ماشین لباسشویی را تولید و به کشورهای مختلف از جمله ایران صادر می‌کنند.

قیمت این قطعات، معمولا کم‌تر از دو نوع اول است؛ با این حال، قیمت بسته به کیفیت و نوع قطعه، می‌تواند متفاوت باشد.

قطعات تولید داخلی

انواع تولید کننده قطعات لباسشویی در ایران وجود دارند که لوازم یدکی انواع ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی را تولید می‌کنند. قطعات ساخت داخل، بسته به شرکت‌های سازنده قیمت متفاوتی دارند؛ اما با توجه به اینکه با دلار آزاد وارد کشور نمی‌شوند، ممکن است مقرون‌به‌صرفه‌تر و حتی با کیفیت‌تر از انواع لوازم یدکی وارداتی باشند.

این شرکت‌ها فروش اینترنتی قطعات ماشین لباسشویی را به‌شکل عمده و جزئی بر عهده دارند و به صاحبان ماشین‌های لباس‌شویی و همچنین مغازه‌های فروشنده قطعات یدکی کمک می‌کنند، تا قطعات لباسشویی بازار تهران را با قیمت مناسب خریداری کنند.

از چه مرکز پخشی قطعات یدکی ماشین لباسشویی را بخریم؟

شما می‌توانید لوازم ماشین لباسشویی را از انواع شرکت تولید کننده قطعات لباسشویی خریداری کنید. اما اگر بتوانید یک مرکز فروش قطعات ماشین لباسشویی پیدا کنید که هم قطعات تولید داخل و خارج را عرضه کرده و هم قطعات اصلی و استوک را داشته باشد، می‌توانید همه نیازهای خود را یک‌جا برطرف کنید.

کد خبر 749358

دیگر خبرها

  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند