Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:07:28 GMT

جمله عجیب بهاروند: پیش بینی نکرده بودیم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۸۴۱۸

جمله عجیب بهاروند: پیش بینی نکرده بودیم

رئیس سازمان لیگ می‌گوید پیش‌بینی قبلی برای برگزاری سوپر جام ۹۸ نداشتند و هیأت رئیسه باید تصمیم‌گیری کند.

به گزارش "ورزش سه"، حیدر بهاروند جمعه شب در مصاحبه حضوری در برنامه ورزش از نگاه دو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از قبل پیش‌بینی کرده بودند که درصورت قهرمانی یک تیم در لیگ برتر و جام حذفی، سوپرجام را به چه صورت برگزار کنند، گفت: خیر، این موضوع پیش‌بینی نشده بود، اما این اتفاق در کشورهای اروپایی به دو حالت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: آیین نامه سازمان لیگ مربوط به قبل از حضور بنده در این سازمان است؛ به هر حال این مسئله طی سالیان اخیر پیش نیامده بود و در آیین‌نامه نیز پیش‌بینی نکرده بودند؛ با این شرایط قبل از بازی فینال حذفی امسال پیش‌بینی لازم صورت گرفت تا در صورت قهرمانی پرسپولیس، هیأت رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه دهد و نظرش را درباره چگونگی برگزاری سوپرجام اعلام کند.

 

رئیس سازمان لیگ درباره زمان برگزاری سوپرجام ابراز کرد: اصلا تاریخ قبلی و شایعاتی که درباره برگزاری این دیدار در تاریخ چهارم تیرماه وجود دارد، درست نیست؛ ما اصلا برای سوپرجام تاریخی اعلام نکردیم ولی احتمالا این مسابقه اواخر تیرماه برگزار خواهد شد.

 

بهاروند با بیان اینکه روز شنبه هیأت رئیسه تشکیل جلسه می‌دهد و در این باره تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: معمولا بازی سوپرجام را یک هفته قبل از شروع مسابقات فصل جدید برگزار می‌کنند و ما نیز اصلا تاریخی مبنی بر چهارم تیرماه اعلام نکردیم.

 

او تصریح کرد: برگزاری سوپرجام سابقه چندانی در کشور ما ندارد و تنها سه دوره برگزار شده که امسال چهارمین دوره است؛ برای نخستین بار هم به این شکل شده که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی یکی باشند و به همین خاطر تصمیم را برعهده هیأت رئیسه سازمان لیگ گذاشتیم.

 

رئیس سازمان لیگ یادآور شد: در اروپا وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد، به دو شکل برخورد می‌کنند؛ یکی اینکه قهرمان هر دو جام با تیم دوم لیگ برتر رقابت داشته باشد و یا اینکه قهرمان هر دو جام سوپر جام را برابر نایب قهرمان جام حذفی برگزار کند؛ البته مدل سوم هم این است که قهرمان لیگ و جام حذفی، قهرمان سوپرجام نیز شود.

حیدر بهاروند(سرپرست سازمان لیگ) سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود

یکی از سهمیه های ایران در لیگ نخبگان به قهرمان جام جذفی اختصاص دارد.

طرفداری | با اعلام روشنک، مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

سهمیه ایران در این مسابقات ۱+۲ است و از همین‌رو تیم‌های اول و دوم لیگ برتر سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب می‌کنند و قهرمان جام حذفی راهی پلی‌آف می‌شود. لیگ نخبگان از امسال جایگزین لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این رقابت ها جوایز بسیار باارزش تری را هم درنظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • روشنک: قهرمان جام حذفی به لیگ نخبگان می‌رود+فیلم
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم