Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@20:36:13 GMT

زنگ خطر برای نقطه قوت استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۸۷۸۸

زنگ خطر برای نقطه قوت استقلال


 استقلالی‌ها این فصل هم در فصل نقل و انتقالات با مشکلاتی مانند فصل‌های گذشته مواجه هستند. لیست بلندبالایی از بازیکنانی که قرارداد نداشته و یا قصد جدایی دارند. احتمالا مدیران باشگاه هم مانند فصول گذشته راه‌حلی برای نگه‌داشتن آن‌ها ندارند و بسیاری از افراد این لیست فصل آینده با پیراهن آبی در لیگ نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن چیزی که زنگ خطر را بیشتر برای آبی‌ها به صدا در می‌آورد این است که بیشتر این لیست بازیکنان فاز دفاعی هستند.

سیدحسین حسینی، مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، علی کریمی، امید نورافکن و آیاندا پاتوسی بازیکنانی هستند که قراردادشان با استقلال تمام شده است. به غیر از پاتوسی بقیه بازیکنان این لیست دروازه‌بان، دفاع و هافبک دفاعی هستند. مدافعان و هافبک‌هایی که فصل گذشته نقطه قوت آبی‌ها را ساخته و رکورد لیگ را به نام خود ثبت کردند. حالا جدایی بخشی از این بازیکنان و حضور بازیکنان جدید قطعا اقتدار را از فاز دفاعی که مهم‌ترین نیازش ثبات است را متزلزل خواهد کرد.

حضور بازیکنان جدیدی که حتی در صورت کیفیت فنی بالاتر برای هماهنگ شدن در کنار هم و هماهنگی با دروازه‌بان و خط هافبک نیازمند زمان هستند. همین مساله شاید مشکلی را برای نقطه قوت آبی‌ها درچند فصل اخیر ایجاد کند. نقطه قوتی که باعث شده بود با وجود مشکلات هجومی در مقاطعی و شروع‌های بد در لیگ خود را به رده‌های بالا رسانده و در میان مدعیان به کار خود پایان بدهند. آبی‌ها تا اینجای کار علاوه بر این که پاتوسی را در خطر جدایی می‌بینند هیچ مهاجم درجه یکی را هم در لیست خرید خود ندارند تا پیش‌بینی شود که این فصل هم قرار نیست اتفاق ویژه‌ای در فاز هجومی بیفتد. مگر این که استراماچونی طرح ویژه‌ای برای نجات تیمش داشته باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استقلال تهران قراداد بازیکنان جدایی بازیکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!