Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@08:26:50 GMT

تجهیز خودروی CBRN در ۵ شهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۱۵۷

تجهیز خودروی CBRN در ۵ شهر آغاز شد

خبرگزاری میزان- معاون امور شهری و تهران سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تجهیز خودروهای آتشنشانی CBRN شهرهای بوشهر،بیرجند،بجنورد،سبزوار و نیشابور آغاز شده است و دیگر شهرها نیز می‌توانند حواله تحویل را از سازمان شهرداری ها دریافت کنند.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ با توجه به توافقنامه فی مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان پدافند غیر عامل کشور مقرر شده است که آتش‌نشانی‌های ۴۰ شهر بزرگ کشور به تجهیزات CBRN تجهیزات مقابله با بحران‌های شیمیایی، بیولوژیک و پرتویی مجهز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا اولین نمونه این خود رو در اسفند ماه سال گذشته توسط شرکت پیمانکار آماده و با حضور معاون امور شهری و تهران سازمان پدافند غیرعامل کشور و مسئولان شهری شهر مشهد رونمایی و تحویل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد شد.

مهندس کریمی معاون امور شهری و تهران سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: با توجه به زمان بر بودن کابینت بندی خودرو‌ها و تحویل تجهیزات به شهرداری‌ها مقرر شده است تا شرکت پیمانکار این پروژه ملی کلیه تجهیزات را جهت تحویل موقت و تسریع در روند تجهیز این ۴۰ خودرو آتشنشانی به تجهیزات CBRN، تحویل سازمان پدافند غیرعامل و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نماید.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تجهیزات تولید شده توسط پیمانکار پروژه توسط کارشناسان هر دو سازمان از لحاظ کیفی، ایمنی و کارایی مورد سنجه و تایید قرار گرفته است.

تجهیز خودرو‌های آتشنشانی CBRN شهر‌های بوشهر، بیرجند، بجنورد، سبزوار و نیشابور آغاز شده است و دیگر شهر‌ها نیز با واریز سهم مشارک خود می‌توانند حواله تحویل را از سازمان شهرداری‌ها دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودروی آتش نشانی پدافند غیرعامل اقدامات سازمان پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب

  به گزارش پارس نیوز، متقاضیان پژو پارس که اولویت تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ اعلام شده و پیامک دریافت کردند، چنانچه هنوز امکان واریز وجه را پیدا نکردند می توانند تا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت امسال نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

ایران خودرو این مهلت سه روزه را در شرایطی اعلام کرد که ثبت نام کنندگان پژو پارس فرصت ۱۰ روزه ای برای واریز وجه داشتند.

اما با توجه به افزایش قیمت انواع پژو پارس برخی از متقاضیان درخواست تمدید مدت واریز وجه را از آبی های جاده مخصوص داشتند. این خودروساز نیز با توجه به درخواست مشتریان زمان واریز وجه را برای خریداران پژو پارس که موعد تحویل خودروی آن رسیده به مدت ۷۲ ساعت تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • نارضایتی متقاضیان از تاخیر در تحویل خودروی جک اس ۵
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی