Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:05:52 GMT

دستگيری شرور سابقه دار مست در محله هفت چنار

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۲۳۴

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار از دستگیری یکی از اراذل با سابقه این محدوده، قبل از اقدام به شرارت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ هادی زمانیان رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در تشریح این خبر بیان داشت: شب گذشته ماموران این کلانتری از حضور مردی شرور در محدوده میدان بریانک با خبر شدند که شواهد نشان از این داشت که او قصد اقدام به ایجاد ناامنی برای شهروندان در این میدان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وصول این گزارش، سریعا اولین مامور گشت کلانتری که در نزدیکی این میدان حضور داشت، وارد عمل شد و با دیدن مرد شرور متوجه مست بودن او شد؛ این مامور وظیفه شناس قبل از دست به قمه شدن متهم اراذل که در کمرش جاساز کرده بود، او را طی یک درگیری دستگیر کرد که دست این مامور نیز حین درگیری مصدوم شد.

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری قمه‌ای که به کمرش بسته بود نیز کشف و تحقیقات از وی آغاز شد که در انتها با تایید مستی این متهم، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و به مقام محترم قضائی معرفی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دستگیری شرور سابقه دار مست هفت چنار شینزو آبه حیات شبانه ژاپن نزار زاکا دریای عمان مصطفی دنیزلی سازمان همکاری شانگهای اینستکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف