Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در بیانیه گروه رسانه‌ امنیتی که از شبکه سومریه نیوز عراق منتشر شده، آمده است، اواسط شب گذشته موشکی از نوع کاتیوشا به منزلی در منطقه الجادریه در مرکز بغداد اصابت کرد. الجادریه در مقابل سفارت آمریکا در بغداد قرار دارد.

در این بیانیه آمده است، این حادثه هیچ خسارتی برجای نگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه الجادریه در نزدیکی منطقه الخضراء قرار دارد که دربرگیرنده تعدادی سفارتخانه خارجی از جمله سفارت آمریکاست.

این در حالی است که کمیته امنیتی شورای بغداد بیانیه گروه رسانه امنیتی درباره اصابت موشک به الجادریه را تکذیب کرد.

محمد الربیعی، نایب رئیس کمیته مذکور به سومریه نیوز گفت: آنچه رسانه امنیتی منتشر کرده را تکذیب می‌کنیم. هیچ موشکی به منزل مسکونی در منطقه الجادریه اصابت نکرده و وضعیت امنیتی بغداد بسیار خوب است.

 

این رویداد در حالی است که پیشتر اخباری از شلیک سه خمپاره به پایگاه هوایی بلد در ۶۴ کیلومتری شمال بغداد منتشر شده بود.

براساس بیانیه گروه رسانه امنیتی، این خمپاره‌ها منجر به آتش‌سوزی در علفزارهای اطراف شد و بدون اینکه تلفاتی داشته باشد، مهار شد.

پایگاه هوایی بلد که در آن نیروهای آمریکایی و مشاوران ائتلاف مدعی مبارزه با داعش مستقر هستند در استان صلاح الدین قرار داشته و یکی از پایگاه‌های استراتژیک مهم بوده که گفته می‌شود نقش مهمی در عملیات آزادسازی شهرهای عراق از سیطره داعش داشته است.

پایتخت بغداد روز گذشته نیز شاهد دو انفجار بمب بود که میدان الوثبه و منطقه الشعله را هدف قرار دادند البته آمار و جزئیاتی از این دو انفجار منتشر نشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پایتخت رسانه عراق بغداد امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان گفت بر اساس فرمان ملاهبت‌الله که برای از بین بردن کشت و قاچاق خشخاش صادر شده است، جلوگیری از کشت خشخاش در تمام افغانستان جریان دارد.

مجاهد گفت در شماری از شهرستان‌های ولایت بدخشان خشخاش کشت شده که برنامه تخریب آن آغاز گردیده است تا این پدیده ضد انسانی و قاچاق آن از بین برده شود و هیچ منطقه‌ای از این حکم مستثنی نیست.

وی افزود متاسفانه شماری از متخلفین علیه نیروهای امنیتی که مشغول مبارزه با کشت خشخاش هستند، حمله کرده و باعث ایجاد حوادث ناگواری شدند.

سخنکوی طالبان گفت با هدف بررسی دقیق حوادث متذکره هیئتی به ریاست فصیح‌الدین فطرت رئیس ستاد ارتش، از سوی نخست‌وزیری طالبان تعیین شده تا حادثه را بررسی همه جانبه نموده و گزارش کامل آن را به دفتر نخست‌وزیری ارائه نماید.

گفتنی است که سال گذشته نیز در جریان تخریب مزارع خشخاش در شهرستان درایم، میان کشاورزان خشخاش و نیروهای طالبان درگیری رخ داده و منجر به کشته‌شدن چندین تن از ساکنان محلی این منطقه شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد