Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان برگزاری مرحله مصاحبه آزمون دکتری در دانشگاه بوعلی همدان از ۱۲ خرداد تا ۲۳ تیر تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زمان برگزاری مرحله مصاحبه آزمون دکتری در دانشگاه بوعلی همدان از ۱۲ خرداد تا ۲۳ تیر تعیین شده است.

دانشگاه بوعلی در بیش از ۵۰ کد رشته در مقطع دکترا و در گروه‌های زمین شناسی، فیزیک، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عربی، تربیت بدنی، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی کشاورزی، مهندسی برق، رشته‌های متنوع کشاورزی، باستان شناسی، فلسفه هنر و معماری و شهرسازی دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هزینه خرید کارت ورود به مصاحبه در دانشگاه بوعلی ۸۰ هزار تومان اعلام شده و پس از دریافت کد ثبت نام و رمز ورود، داوطلبان می‌توانند به صفحه ثبت نام وارد شده و مدارک مورد نیاز را ارسال کنند.

چهار فرم مشخصات فردی و سوابق آموزشی و پژوهشی، فرم تعهد حضور تمام وقت در دوره دکترا در دانشگاه بوعلی، فرم توصیه نامه و فرم مخصوص داوطلبان استفاده از سهیمه مربیان موسسات آموزشی برای حضور در مصاحبه دوره دکتری دانشگاه بوعلی باید پر شوند.

حسن ساریخانی، معاون آموزشی دانشگاه بوعلی درگفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: مدارکی که داوطلبان باید بارگذاری کنند، شامل مدارکی از مقالات علمی و سابقه تحصیلی آنان است.

وی ادامه داد: سامانه دانشگاه بوعلی برای ثبت نام در آزمون مصاحبه دوره دکترا مخصوص دانشگاه است و داوطلبان نباید به سامانه گلستان برای حضور در آزمون این دانشگاه مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بوعلی مصاحبه دکترا آزمون دکترا آزمون دکترا 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم

امسال کنکور در دو نوبت اردیبهشت و تیر برگزار می‌شود. برای ایجاد سابقه تحصیلی نیز داوطلبان باید در امتحانات خردادماه شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو- سعید جلیلی: اولین چراغ  آزمون سراسری امسال، صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲۸ هزار نفر از داوطلبان  گروه آزمایشی علوم ریاضی و ۳۸۴ هزار نفر  از داوطلبان  گروه علوم انسانی روشن شد.

امسال کنکور در دو نوبت اردیبهشت و تیر برگزار می‌شود و این اولین سالی است که آزمون سراسری در نوبت اول خود در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. برای ایجاد سابقه تحصیلی نیز داوطلبان باید در امتحانات خردادماه شرکت کنند.

 

برای روایت اولین روز کنکور، به یکی از حوزه‌های برگزاری این آزمون در دانشگاه صنعتی شریف رفتیم. چیزی که در ابتدا نظر مخاطب را جلب می‌کرد، ازدحام و تراکم جمعیت مقابل درب ورودی مسجد دانشگاه بود که این مسئله مورد اعتراض والدین هم واقع شد. روند آزمون اما در سلامت و آرماش کامل برگزار شد.

 

 

پس از از آزمون پای صحبت داوطلبان نشستیم، برخی سطح سوالات را آسان‌تر از سال گذشته و برخی مشابه ادوار قبل ارزیابی می‌کردند. داوطلبان از برخورد مراقبان آزمون و نحوه اجرا نیز رضایت داشتند. برخی از خدمات کمک آموزشی استفاده کرده و برخی نیز به منابع مدرسه اکتفا کرده بودند.

 

دغدغه مهمتر داوطلبان اما سیستم برگزاری جدید و بازه زمانی فشرده آزمون ورود به دانشگاه بود. پس از مرحله اول کنکور در اردیبهشت ماه، آنها باید برای ایجاد سابقه تحصیلی در خردادماه درگیر امتحانات نهایی باشند تا سهم تاثیر قطعی معدل در پذیرش دانشگاه را از دست ندهند. این موضوع چه برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و چه برای آن دسته از فارغ‌التحصیلان که نیازمند ترمیم معدل هستند صادق است.

از طرفی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی نیز امسال تابع آزمونی مجزا شده و روندی موازی با سایر رشته‌ها را شامل می‌شود که باید دید نحوه اجرای آن به چه صورت پیش خواهد رفت.

 

صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه نیز نوبت به برگزاری کنکور برای بزرگترین گروه آزمایشی یعنی داوطلبان علوم تجربی می‌رسد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • دستگیری بیش از ۵۰ هزار کلاهبردار فروش سوالات کنکور/ اینترنت در زمان برگزاری آزمون قطع نمی‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری