Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی در بررسی زیرساخت های جاده ای و ریلی استان خراسان شمالی در شیروان اظهار داشت:  تلاش کردیم پتانسیل های هر شهرستان به عنوان پیشران های اقتصادی در سند توسعه استان تعریف شود.

دکتر شجاعی افزود: بر اساس سند توسعه قرار است دقیقه به دقیقه وقت مسئولان و ریال به ریال اعتبارات در مسیر توسعه تعریف شده هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین تلاش کردیم با ایجاد هم افزایی از ظرفیت تمامی اجزای حاکمیتی استان بهره مند شویم و همه با هم در مسیر توسعه و حفظ منابع مردم و نظام حرکت کنیم.

دکتر شجاعی با یادآوری سخنان دکتر لاریجانی مبنی بر تعریف الگو برای اجرایی کردن آنچه گفته می شود، تصریح کرد: تلاش کردیم این فرمول در استان برای استفاده از نیروها به شکل سازمان یافته اجرا شود و جایگاه هر یک از بخش های مختلف در مسیر توسعه به طور جداگانه تعریف شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود افزود: طرح توسعه همگام هشت گنجینه معرفت را در استان تعریف کردیم که عدد هشت در این عنوان به برکت حضور امام هشتم و تعداد شهرستان ها است و گنجینه معرفت هم برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری در سفر به این استان بود.

دکتر محمدعلی شجاعی خاطر نشان کرد: بنده اعتقاد دارم نبود برنامه و نیروی انسانی حتی با افزایش اعتبارات به بیراهه رفتن است و بر این اساس نیروهای انسانی استان را به هشت بخش کارگزاران دولتی، نمایندگان مجلس، ائمه جمه و جماعات، حافظان امنیت، حامیان قضایی، فعالین صنفی و مدنی، نخبگان و در راس آنان کارآفرینان و سرمایه گذاران تقسیم بندی کردیم.

دکتر شجاعی اشاره داشت: در پیوست این تقسیم بندی شرح وظایف و چگونگی ورودشان به حوزه توسعه استان تعریف شده است و این طرح به زودی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شورای اداری شهرستان ها ارائه خواهد شد.

دکتر شجاعی در پایان سخنان خود بار دیگر تاکید کرد: تلاش داریم در خراسان شمالی با ایجاد هم افزایی تمامی داشته های نیروی انسانی استان در جایگاه خود به درستی و در مسیر توسهه شتابان استان استفاده شود تا مردم هر چه زودتر از زندگی بهتر برخوردار شوند.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده خراسان شمالی سرمایه گذاران مقام معظم رهبری نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب علم با معرفت همراه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در آیین سپاس و نکوداشت اساتید دانشگاه سمنان که ظهر سه شنبه برگزار شد، ضمن اشاره به خصوصیات عالم در دیدگاه اسلام، تاکید کرد: کسب علم باید با معرفت همراه باشد.

وی افزود: عالمی که در مسیر تحصیل دانش گام برمی‌دارد به واسطه لذت حاصل از کسب علم و معرفت، به عشق دست می‌یابد و البته عشق نیز انتها ندارد.

امام جمعه سمنان ضمن قدردانی از حضور خانواده اساتید دانشگاه در این مراسم بیان کرد: همراهی با اساتید در مقاطع مختلف زندگی، دارای برکات و ثمرات فراوانی است چراکه حفظ علم و دانش منوط به وجود دانشمندان و علما است.

مطیعی با بیان اینکه خانواده اساتید و معلمان در پاداش معنوی آنان شریک هستند بیان کرد: امیدوارم همه ما در مسیر ترویج علم نافع برای رفع مسائل و مشکلات کشور کوشا باشیم.

به گزارش مهر، در این مراسم یاد و خاطره مرحوم «فرامرز هرمزی» عضو فقید هیات علمی دانشگاه سمنان و از دانشمندان یک درصد برتر جهان و همسر آن مرحوم قدردانی شد.

کد خبر 6093265

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • کسب علم با معرفت همراه باشد
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه