Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بازرسی پاکستان در ادامه روند پیگرد قضایی خود علیه متخلفین مالی این بار خواهر رئیس جمهور سابق پاکستان را نیز را دستگیر کرد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، سازمان بازرسی پاکستان در ادامه روند برخورد قضایی خود با متخلفین مالی، «فریال تالپور» خواهرِ آصف علی زرداری رئیس جمهور سابق پاکستان را نیز دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی است نام تالپور در فهرست افرادی قرار دارد که در پرونده حساب‌های جعلی که در آن تراکنش‌های هنگفت صورت می‌گرفت نقش مهمی داشته‌اند.

نیروهای سازمان بازرسی پاکستان روز گذشته این نماینده پارلمان سند را در نزدیکی منزلش دستگیر کرده و او را برای بازجویی به مرکز خود انتقال دادند.

گفته می شود سازمان بازرسی پاکستان تالپور را بی درنگ به اسلام آباد منتقل کرده و در نزدیکی دفتر مرکزی خود اسکان داده است.

واکنش اپوزیسیون پاکستان به دستگیری زرداری؛ از انتقاد سیاستمداران تا اعتراضات خیابانی حزب مردم«آصف علی زرداری» بازداشت شدآصف زرداری:‌ دولت وقت به دست خود نابود خواهد شد

این سازمان با رد ادعای سران حزب مردم مبنی برای پایمال شدن تالپور تصریح کرد: در حال حاضر او ممنوع الملاقات است ولی اگر مجرم هم شناخته شود عزت او حفظ خواهد شد.

پس از دستگیری تالپور که باعث ادامه یافتن دستگیری سران دو حزب مردم و نواز شده است، «مریم نواز» دختر نواز شریف ضمن واکنش نشان داده اعلام کرد: تا زمانی که علیمه خواهرِ عمران خان اقدام قضایی صورت نگرفته نباید خانواده سران دو حزب مردم و نواز مورد پیگرد قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: علمیه خان دارای زندگی شاهانه ‌ای است که ما محل تامین درآمد و محل به دست آمدن هزینه های آن را نمی دانیم.

در پرونده حساب‌های بانکی جعلی تراکنش های سنگین مالی با حساب های افراد فقیر و محروم انجام می شد که پس از تحقیقات مشخص شد افرادی از جمله زرداری و تالپور نیز در آن نقش دارند.

دادگاه عالی پاکستان ضمن تشکیل یک کمیته تحقیقاتی ویژه در خصوص این پرونده خواستار برخورد جدی با تمام عاملین این پرونده شد.

انتهای پیام/.

R36461/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد در دومین جلسه قرارگاه پایش آب مشهد در سال جاری که در شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد گفت: بازدید‌های میدانی در بالادست سد‌ها به صورت هفتگی انجام و با متخلفانی که دارای انشعاب غیرمجاز آب بویژه در باغ ویلا‌ها هستند برخورد می‌شود.

محسن داوری افزود: بالادست سد‌ها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسئولان اجرایی است؛ و لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب بویژه در بالادست سد‌ها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط شهرستان مشهد باشد.

وی گفت: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست درحالکیه مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز، ضمن اجحاف در حق سایر مشترکین مجاز، به منابع آبی صدمه بزنند و فقط به دنبال منافع خود باشند در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب شدید برای دومین کلانشهر مشهد روبه رو هستیم.

فرماندار مشهد با  اشاره و تأکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت‌های غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده افزود: بازدید‌های میدانی در بالادست سد‌ها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلا‌ها ضمن تشکیل پرونده قضایی برخورد جدی خواهد شد.

داوری  تأمین منابع مالی برای تکمیل طرح های آبرسانی به مشهد را ضروری دانست و گفت:  تکمیل طرح های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است که برای تأمین منابع مالی تکمیل طرح های آبرسانی باید اقدامات فوری انجام شود.

دیگر خبرها

  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس