Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:19:44 GMT

سالن های ورزشی سپاه در اختیار مراسم ازدواج

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۷۴۳

سالن های ورزشی سپاه در اختیار مراسم ازدواج

فرمانده سپاه پارسیان از واگذاری سالن های ورزشی سپاه جهت ازدواج جوانان خبر داد و گفت: ۱۴ ازدواج در سالن روستای قاسمعالی و ۷ ازدواج در سالن ۹ دی در محل شهر پارسیان انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان، در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار‌ کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به امر ازدواج جوانان، و همچنین سفارشات ویژه فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) هرمزگان، با استفاده از ظرفیت بسیج، در حال اجرای طرح‌هایی برای کمک به ازدواج آسان جوانان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موذن نسب با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی گفت: ازدواج در این سالن های ورزشی به دور از هرگونه حاشیه های متداول و در محیطی صمیمی برگزار می شود و جوانان دغدغه پرداخت هزینه اجاره مکان جهت برگزاری عروسی نخواهند داشت.

فرمانده سپاه پارسیان از برگزاری بیست و یکمین ازدواج آسان شب گذشته در محل سالن های ورزشی سپاه در شهرستان خبر داد و تاکید کرد: اولویت نخست سپاه محرومیت زدایی و رفع مشکلات و موانع از زندگی مردم است که انتظار می رود دستگاهها و نهادها نیز همپای خیرین در جهت ازدواج آسان جوانان گامی محکم بردارند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ ازدواج در سالن روستای قاسمعالی و ۷ ازدواج در سالن ۹ دی در محل شهر پارسیان انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عبدالحسینی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده افزود: محرومیت‌های استان ما نسبت به کشور بیشتر است و سه هزار نفر از جوانان ما در صف پرداخت وام ازدواج هستند.

وی بیان داشت: به دلیل مرکزیت شهرستان بویراحمد، بخش قابل‌توجهی از جمعیت، جوان استان و موضوعات مبتلا به جوانان در این شهرستان است اما در تقسیم و تخصیص بودجه و اعتبارات به این امر توجه نمی‌شود.

عبدالحسینی تصریح کرد: ۱۹ خرداد ماه شروع هفته ازدواج است و بهانه‌ای برای اینکه تمرکز بهتری بر روی فرآیند ازدواج داشته باشیم.

وی افزود: ما در حوزه جوانان شش موضوع اصلی ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن را داریم.

عبدالحسینی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در حال حاضر مسئله ازدواج جوانان است که با پرداخت تسهیلات، مشکلات در این راستا کمتر می‌شود اما بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است.

کد خبر 6087725

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند