Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی، خوزستان آمادگی استقرار نمایندگان ادارات کل راهداری سراسر کشور در بندر امام را دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، غلامعباس بهرامی نیا با اشاره به برگزاری جلسه با معاونان حمل و نقل و رؤسای ادارات کالای استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، یزد، فارس، لرستان، خراسان جنوبی و همدان اظهار کرد: این جلسه با توجه به اهمیت تسریع در حمل کالاهای اساسی و لزوم بسیج و اعزام حداکثری ناوگان به بندرامام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه از معاونان حمل و نقل و رؤسای ادارات کالای این استان‌ها درخواست شد با اتخاذ تدابیر لازم، هر استان با همکاری شرکت‌های حمل و نقل خود از ناوگان ملکی استفاده کرده و این ناوگان را به منظور حمل و بارگیری کالاهای اساسی شامل شکر، ذرت، سویا، کنجاله، کود شیمیایی، دان چین و انواع خوراک دام را به سمت بندرامام هدایت کنند.

بهرامی نیا تأکید کرد: مسله مهم بعدی مطرح شده در این جلسه، ایجاد بسترهای تشویقی مثل توزیع لاستیک و توزیع روغن به ازای حمل بار از بندر امام در هر استان بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: پیشنهادی که ارائه شد این بود که نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور به منظور تشویق رانندگان بومی خود، در بندر امام حضور یافته و سهمیه لاستیک و روغن رانندگان خود را در بندر توزیع کنند.

وی تأکید کرد: در این راستا، در صورت موافقت دفتر کالای سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، خوزستان آمادگی استقرار این نمایندگان در بندر امام را داشته و این طرح اجرا خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندرامام نمایندگان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است