Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس کرمعلی، مسئول برگزاری این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «شناخت بازار هدف برای هر سرمایه‌گذاری گام اول در سرمایه‌گذاری است و همچنین شناخت ریسک‌ها و مزایایی که هر سرمایه‌گذاری با خود دارد، به همین دلیل در این همایش تمام دغدغه‌ها و اطلاعات مورد نیاز کارآفرینان و سرمایه گذاران و متقاضیان دریافت اقامت و ویزای سرمایه گذاری استرالیا، توسط تیمی متخصص و با تجربه برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش به معرفی جامع  و جدیدترین روش‌های دریافت ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا با تفکیک هر ایالت توسط وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا توضیح داده خواهد شد. همچنین معرفی فرصت های سرمایه گذاری و دریافت اقامت در کشور استرالیا توسط مشاور رسمی سرمایه گذاری پرداخته خواهد شد.»

کرمعلی در این زمینه افزود: «همچنین با فراهم کردن امکان سوال و جواب مستقیم با وکیل مهاجرت استرالیا و همچنین مشاور سرمایه گذاری، یک پکیج جامع جهت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی به این عزیزان ارائه خواهد شد.»

همایش فوق که برای چهارمین بار برگزار ‌می‌شود، تلاش دارد تا فقدان اطلاعات جامع و مشاوران حرفه‌ای و متخصص در زمینه ویزاهای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری استرالیا را جبران کرده و کارگشای کارآفرینان باشد.

مهندس کرمعلی در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: «وجه تمایز این سمینار، تخصصی و غیر تبلیغاتی بودن این سمینار و ارائه آن توسط وکیل رسمی و متخصص سرمایه‌‌گذاری در استرالیا که برای مدت محدودی در ایران هستند و همچنین کارشناس و مشاور مالی سرمایه گذاری در استرالیا است که مقیم استرالیا هستند. لذا کارآفرینان گرامی با تیمی از متخصصان این صنعت با دانشی بروز روبرو بوده و با خاطری آسوده دانش خود را به روزرسانی و رهنمون‌های لازم را کسب خواهند کرد تا با دیدی باز و روشن تصمیم‌گیری کنند.»

مسئول برگزاری این همایش در انتها افزود:« یادآور می‌شود که درآمد حاصل از همایش فوق به صورت کامل به موسسه خیریه محک اهدا خواهد شد.»

موضوعات محوری همایش:

مسئول برگزاری همایش، موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی بر شمرد:

موضوعاتی که توسط وکیل رسمی مهاجرت بررسی و ارائه می‌شود شامل:

بررسی و معرفی ویزاهای کارآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا بررسی چگونگی تبدیل ویزاهای موقت به دائم و همچنین بررسی آخرین قوانین حاکم بر ویزاها و هزینه‌های مربوطه (از ویزا تا زندگی در استرالیا) توضیح دقیق چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری و دریافت اقامت در استرالیا

موضوعاتی که توسط مشاور مالی و سرمایه گذاری در استرالیا بررسی و ارائه می‌شود شامل:

بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه گذاری و کارآفرینی در استرالیا بررسی بهترین فرصت‌های کاری و سرمایه گذاری در استرالیا

سخنرانان اصلی همایش:

مهندس مصطفی هماپور، وکیل رسمی و متخصص ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا ( MARN1796314) آقای صابری، مشاور مالی و سرمایه گذاری در استرالیا

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن کشور، در روز پنج شنبه 13 تیرماه 98 در تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت www.visapick.com مراجعه و یا با شماره تلفن 88700005  تماس حاصل کنند، در ضمن امکان ثبت نام از طریق کانال تخصصی ویزای سرمایه‌گذاری مهندس هماپور به آدرس BusinessVisaMostafaHomapour@  نیز مهیا است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری کارآفرینی استرالیا ویزا سرمایه گذار اقامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۳۰۰ شرکت در نمایشگاه الکامپ/ «الکامپ استارز» سکویی برای معرفی استارت‌آپ‌های نوپا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با حضور اعضای هیئت مدیره سازمان، تیم اجرایی نمایشگاه الکامپ و اصحاب رسانه با محوریت «برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ» برگزار شد.

در ابتدای این نشست علی حکیم جوادی رئیس هیئت مدیره سازمان نصر تهران گفت: نمایشگاه الکامپ قدمتی ۳۰ ساله دارد. از این رو به حدی از بلوغ رسیده است که از عمق دانشی و تجربی خوبی برخوردار است.

حضور ۵۰ استارتاپ و ۳۰۰ شرکت در الکامپ ۱۴۰۳

حیدری دبیر نمایشگاه الکامپ گفت: در پیش ثبت نام الکامپ امسال تاکنون حدود ۳۰۰ شرکت برای حضور در نمایشگاه پیش ثبت نام کرده‌اند که حدود ۲۷ هزار متر مربع فضا برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین در این مرحله ۵۰ استارتاپ نیز ثبت نام کرده‌اند.

وی در ادامه افزود‌: پیش ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد و به دلیل استقبال تا پایان اردیبهشت ماه تمدید خواهد شد و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت الکامپ مراجعه کنند. همچنین تلاش میکنیم با ارائه تسهیلات امکان حضور استارتاپ‌های استانی را فراهم کنیم.

دبیر نمایشگاه الکامپ درخصوص زمان برگزاری این نمایشگاه گفت: بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ ۸ تا ۱۱ تیرماه امسال در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

الکامپ استارز سکویی برای معرفی استارتاپ‌های نوپا

آرش برهمند مدیر بخش الکامپ استارز درباره این بخش توضیح داد‌:  الکامپ استارز افزونه استارتاپی نمایشگاه الکامپ است که قدمت آن به ۸ سال پیش برمی‌گردد که ۲ سال به صورت مجازی و ۶ سال به صورت حضوری و با حضور ۱۰۰ تیم استارتاپی برگزار شد. این بخش یکی از پربیننده ترین و شلوغ ترین بخش های نمایشگاه است که بخش های مختلفی مانند اتاق جذب سرمایه، مشاوره و .. است.

وی در ادامه افزود: شعار الکامپ امسال «همه باهم برای اقتصاد دیجیتال» است، از این رو مهمترین چیزی که الکامپ استارز روی آن تمرکز کرده بخش استانی است تا استان های مناطق محروم و پارک‌های علم و فناوری حضور داشته باشند و استارتاپ‌های دور از مرکز نیز دیده شوند.

برهمند ادامه داد: نکته مهم دیگر این است که بازیگران مختلف را با استارتاپ ها آشنا کنیم تا رشد و توسعه پیدا کنند. در الکامپ استارز امسال بیش از نیمی از بخش های توسط بانوان انجام خواهد شد و حضور پررنگی خواهند داشت.

مدیر بخش الکامپ استارز گفت: الکامپ فرصت بسیار خوبی برای کسب و کارهای نو است تا به کمک رسانه‌ها و بخش خصوصی بتوانند به جریان اصلی خود برگردند. الکامپ خانه‌ای برای تمام فعالین حوزه تکنولوژی است و یک سرمایه ملی محسوب می‌شود.

برهمند گفت: آوردگاه سرمایه بخشی از الکامپ سال گذشته بود که با همکاری بخش خصوصی و صندوق نوآوری برگزار شد. سال گذشته حدود ۶۰ درصد افراد توانستند جلسات دوم را خارج نمایشگاه با سرمایه گذاران برگزار کنند که آمار بسیار خوبی است. رویکرد ما تاکنون این بوده است که از ظرفیت بخش خصوصی، صندوق نوآوری استفاده کنیم و تلاش می‌کنیم با حضور صنایع قدیمی و تثبیت شده سرمایه مورد نیاز کسب و کارهای نوپا را فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک شد
  • کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون سرمایه
  • ‌دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک می‌شود
  • ثبت نام ۳۰۰ شرکت در نمایشگاه الکامپ/ «الکامپ استارز» سکویی برای معرفی استارت‌آپ‌های نوپا
  • ده فراخوان جذب سرمایه‌گذاری در جشنواره شیخ بهایی اعلام می‌شود
  • شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند