Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، فریبا گودرزی افزود: برای امشب (۲۵ خرداد) شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز غربی بارش‌های پراکنده خواهیم داشت و فردا در بیشتر مناطق آسمان صاف و آفتابی است و پدیده خاصی نخواهیم داشت.

وی اظهارداشت: مجدداً دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی از مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد، همچنین چهارشنبه در غرب سواحل گیلان و مازندران بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و دمای هوا در آن مناطق ۳ تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*** آسمان تهران صاف

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم خواهد بود و پدیده خاصی ندارد، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲۳ بود و بیشینه دمای امروز آن به ۳۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۷ درجه بالای صفر و بندر دیر با دمای ۴۸ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استانی کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بارش های پراکنده پایان هفته شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • کاهش دمای هوا در استان
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد