Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:08:53 GMT

سعادتمند: رفتن سیدحسین به پرسپولیس شوخی است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۰۳۴۶

سعادتمند: رفتن سیدحسین به پرسپولیس شوخی است

استقلال در هفته های اخیر کانون اخبار متفاوت و گاها ضد و نقیض بود اما با توافق با استراماچونی یکی از بزرگترین دغدغه ها و چالش های این تیم حل شد.

به گزارش" ورزش سه" استقلال با توافق دوساله با آندره آ استراماچونی حالا می تواند برای موفقیت در فصل جدید رقابت های فوتبال آماده شود هرچند این تیم در قدم بعدی باید بازیکنان کلیدی اش را حفظ و ستاره های مدنظرش را نیز به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز حسین کلهر مجری «سلام صبح بخیر» امروز شنبه 25 خرداد در برنامه صبحگاهی شبکه سه میزبان احمد سعادتمند رییس هیات مدیره استقلال بود. سعادتمند در ابتدا درپاسخ به سوالی درباره میزان قرارداد استراماچونی، توضیح داد: «آن چیزی که عزیزان در رسانه اعلام کردند شاید کمتر از نصف و یک دوم رقم اصلی قرارداد بود.»

 

رقم دقیق قرارداد استراماچونی با استقلال


با مجیدی مشکلی نداریم


وی درباره اینکه آیا دلخوری بین استقلال و فرهاد مجیدی پیش آمد، گفت: دلگیری وجود ندارد. زمان زیادی این عزیزان با هدف موفقیت استقلال کنار هم قرار گرفتند. فرهاد مجیدی انسان خوبی است و خیلی ها دوستش دارند. من 5 ماه پیش گفتم مجیدی مربی بزرگی خواهد شد و خیلی ها به من انتقاد کردند. خوشحالم که اکنون او سرمربی تیم ملی امید شده است که وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال روی آن حساسیت و نظر دارند. وقتی این تیم به المپیک می رود آمار کسب سهمیه در المپیک افزایش پیدا می کند. البته 4 دهه است که این اتفاق نیفتاده است.


عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به اینکه آیا رفتن مجیدی از استقلال و پیوستن به تیم ملی امید به پیشنهاد خودش بود؟ تصریح کرد: قطعا کسی اگر چنین فرصتی داشته باشد آن را از دست نمی دهد. فرهاد این فرصت ملی را به دست آورده است. او اکنون سرمربی تیم ملی امید کشور است و در قلب و تار و پودش تمام استقلالی است و به این تیم علاقه دارد.


رحمتی با پدیده به توافق رسید


سعادتمند در این باره که آیا رحمتی در استقلال می ماند یا خیر، گفت: مهدی یکی از ستون های اصلی استقلال بوده و هست و برای تیم ملی هم زحمت زیادی کشیده است. قرارداد او با استقلال تمام شده و فکر می کنم آقای گل محمدی با او به توافق رسیده است. همه قدردان زحمات او در استقلال هستند و اگر حضور او در پدیده قطعیت پیدا کند هم تصمیم خودش است.


وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: سیدحسین حسینی و دیگر دوستانی که در تیم ملی بودند و به اردو رفتند، پروازشان دیروز ظهر نشست و قرار است بلافاصله با آنها ارتباط برقرار شود. آقای فتحی مدیرعامل محترم و آقای منزوی این ارتباط را برقرار کرده اند.


رییس هیات مدیره استقلال ادامه داد: ما سرمربی جوان و شجاعی داریم و در یک برهه زمانی هستیم که ارتباطمان با دنیا در هر بخشی می تواند اثرگذار در روابط دیپلماتیک ما باشد و این مربی ایتالیایی می تواند به فوتبال ما کمک کند. آقای فتحی هم زحمت کشیدند، پروسه قرارداد با یک مربی خارجی بخشهای مختلفی دارد و زمان می برد. استراماچونی در مشاوره ای که با مربی تیم والیبال داشته از او اینطور شنیده که چقدر ایران را دوست دارد. جا دارد پیروزی های تیم والیبال را هم تبریک بگویم.

 

جدایی رحمتی تا تمدید قرارداد ملی پوشان از زبان سعادتمند


سید حسین یک استقلالی ناب است


سعادتمند درباره شایعه پیوستن حسینی به پرسپولیس تصریح کرد: سیدحسین برای باشگاه استقلال و یک استقلالی ناب است و اینکه گفتند او به پرسپولیس می رود شوخی است و ما حتی تصمیم داریم بیشتر از دو سال با او قرارداد ببندیم.

 

سعادتمند: استوری علیپور در مورد حسینی شوخی بود


درباره شفر حرفی ندارم


وی درباره شائبه دلالی شفر و پافشاری او روی برخی نقل و انتقالات گفت: ان شاءالله که اینطور نبوده است. اجازه بدهید حالا که از این موضوع گذشته است حرفی نزنیم. درباره نقل و انتقالات هم قطعا اعتقادات فنی او بوده است.


او همچنین در این باره که آیا درست است پسر و دستیاران او مدرک مربی گری نداشتند، گفت: من رصد نکردم. ما در هیات مدیره بیشتر کارهای کلان انجام می دهیم و مسائل کوچک را کار نداریم. عزیزانمان در باشگاه آنقدر حرفه ای هستند که اگر مشکلی بوده به آن رسیدگی می کردند.


می خواهیم پاتوسی را حفظ کنیم


رییس هیات مدیره استقلال در زمینه ماندن یا رفتن پاتوسی توضیح داد: در آخرین جلسه ای که در هیات مدیره داشتیم مصمم به حفظ پاتوسی شدیم و عزیزان برای تامین منابع ارزی و ریالی تلاش می کنند. اصل ما بر حفظ پاتوسی است. زمانی می بینید یک بازیکنی می گوید من نمی خواهم بمانم و اگر او را نگه دارید هم کاری نمی کند اما تمام تلاش باشگاه برای حفظ پاتوسی است و امیدوارم رقم ارزی او را تامین کنیم.


سعادتمند در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان ایرانی گلایه نمی کنند که چرا هرچه پول است به بازیکنان خارجی داده می شود، گفت: ما نزدیک به  31 میلیارد تومان آورده داشتیم و 5 ماه گذشته پرداختی بازیکنان انجام شده به زودی پرداختی دیگری هم خواهیم داشت. از وزیر ورزش تشکر می کنم که دستور دادند و بخشی از مطالبات ما وصول شد. ما داریم به رقم قانونی که باید در پایان هر فصل پرداخت شود می رسیم.

 

تمدید قرارداد پاتوسی و روز ورود استراماچونی به ایران


امیدوارم با وریا به توافق برسیم


وی با اشاره به آغاز کار استراماچونی با حضور همه بازیکنان در کنار کادر پزشکی در چهارشنبه همین هفته، درباره اینکه وریا غفوری پیشنهاد بالاتری دارد، اظهار کرد: اینکه بازیکنان ما خوبند و از تیم های مختلف پیشنهاد دارند، از بازیکنان جوان گرفته تا بازیکنان هم سطح وریا درست است اما دو مسئله درباره بازیکنان ما وجود دارد یکی عرق بازیکن به باشگاه و پیراهنش که بسیاری از رقم های درشت و هیجان انگیز اثری در آنها نداشته باشد. عزیزانمان در باشگاه نیز مذاکراتی با وریا داشتند و رقمی که ما پیش بینی کردیم با وریا به توافق برسیم ان شاءالله نهایی خواهد شد و او در باشگاه خواهد ماند.
رییس هیات مدیره استقلال در توصیف استراماچونی گفت: ما در صحبت با عزیزانی که دستی در آتش فوتبال در ایتالیا داشتند و همچنین رزومه ایشان و پیگیری مباحث فنی، به نتایج بسیار مثبتی رسیدیم و می دانیم ایشان می تواند به فوتبال ایران کمک کند.


سعادتمند در پاسخ به اینکه آیا رحمان رضایی دستیار او خواهد بود، افزود: چون او در ایتالیا بازی کرده و با استراماچونی آشنا بوده، من هم این موضوع را شنیده ام. اما این مسئله به خود استراماچونی برمی گردد که دستیار ایرانی اش را انتخاب کند.


اسپانسر تبعیض قائل می شود


وی از تبعیض در پرداختی های استقلال گلایه و تصریح کرد: اسپانسر دو باشگاه بزرگ پایتخت یک شرکت است و در پرداختی ها ما نسبت به باشگاه دیگر، کمتر گرفته ایم بنابراین من محترمانه از مقام وزیر ارتباطات خواستم به این مسئله ورود کنند اکنون هم پرداختی که شده از محل همین مطالبات ما بوده است. همچنین خدت مقام عالی وزارت دفاع عرض می کنم ما مطالبه بین 9 تا 10 میلیاردی از کوثر و 2 میلیارد از اتکا طلب داریم و خواهشم این است که امیر وزیر محترم دفاع که انسان بزرگ و وارسته ای هستند دستور بدهند این اتفاق بیفتد تا ما منابعمان را تامین کنیم. بخش دیگری از مطالبماتمان از ایرانسل هم مانده است. ما این مطالبات را که بگیریم مشکلی برای شروع فصل نداریم.


این مدیر استقلالی در پاسخ به اینکه آیا مدیریت این اسپانسرها پرسپولیسی تر است که چنین تبعیضی صورت گرفته، تاکید کرد: کسی که می آید و به صورت مشترک اسپانسر دو باشگاه می شود باید پرداختی ها هم مساوی باشد. آن هم دو باشگاه بزرگی که این همه طرفدار دارند و عاشقانه باشگاه را تشویق می کنند، مگر ما چند منبع برای گرفتن اعتبار داریم؟


سعادتمند همچنین با بیان اینکه اطلاعی درباره شایعه پیشنهاد به برانکو از یک کشور عربستانی ندارد، گفت: ما باید خودمان را با پردرآمدترین باشگاه های جهان مقایسه کنیم، گرچه از نظر زیرساختی قابل مقایسه نیستیم اما باید به این سمت برویم. درآمد همه سال باشگاه های ما شاید اندازه درآمد یک فصل منچستر باشد. بیش از 80 درصد این باشگاه ها از حق پخش تلویزیونی استفاده می کنند ولی ما این بخش را نداریم. نمایندگان مجلس گفته اند به باشگاه های حرفه ای نباید کمک شود و وزارت ورزش هم کمکی نمی کند. امیدوارم قوانین و مقرراتی وضع شود ما از حق پخش تلویزیونی، تسهیلات کم بهره بدون بهره و حتی وام های بلاعوض و واگذاری زمین استفاده کنیم. اگر می گویید این باشگاه حرفه ای است و نباید به آن کمک شود چه اختیاراتی برای او قرار داده اید؟


نوبت قهرمانی استقلال است


وی در پایان گفت: ما 850 هزار دلار سهم در فیفا داریم و از آقای تاج می خواهم این مشکل را حل کند و مطالبه ما را در بخش ارزی از فیفا طلب کنند. ما اگر مطالباتمان را بگیریم مشکلی برای جذب بازیکن نخواهیم داشت. اکنون دیگر نوبت ما و قهرمانی برای ما است و همه با کمک هواداران برای قهرمانی می رویم.

 

سعادتمند: امسال جام برای استقلال است


برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی کاوه امیری جاوید شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 7 تا 9:30 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

احمد سعادتمند نقل و انتقالات 1398 سید حسین حسینی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها احمد سعادتمند نقل و انتقالات 1398 سید حسین حسینی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد

فیلمی  از شوخی جالب با رونالدو در هنگام ضبط فیلم تبلیغاتی و ترسیدن او مورد توجه قرار گرفت. 

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی