Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@06:05:28 GMT

عربستان در شوک عمليات پهپادي و موشکي يمن

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۰۵۶۳

عربستان در شوک عمليات پهپادي و موشکي يمن

خبرگزاري آريا- عمليات موفقيت آميز پهپادي و موشکي نيروهاي يمني به فرودگاه بين المللي ابها، سعودي ها را در شوک قرار داده است.
به گزارش آريا، سخنگوي نظامي يمن از شرکت هاي هواپيمايي و مردم خواست به علت ادامه و گسترش حملات به فرودگاه ها و پايگاه هاي نظامي عربستان سعودي،‏ از حضور در اين مکان ها خودداري کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمليات موفقيت آميز پهپادي و موشکي نيروهاي يمني به فرودگاه بين المللي ابها، سعودي ها را در شوک قرار داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عربستان عمليات پهپادي و موشکي يمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان در گچساران ، اقدام ایران در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی را مشروع دانست و افزود: به زعم خیلی‌ها که فکر می‌کردند کسی نمی‌تواند به رژیم صهیونیستی حمله موشکی بکند، اما ایران دست به این اقدام مهم زد.
 وی اضافه کرد: علاوه برآمادگی کامل پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در عملیات آن شب، بیش از ۱۰۰ فروند هواپیمای مختلف درآن طرف مرز‌های غربی کشور سامانه موشکی و پهبادی ایران را رصد می‌کردند.
 سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه زدن و موشک باران کردن یک شهر ارزش نظامی ندارد گفت: اینکه در فاصله هزار کیلومتر یک نقطه نظامی مورد هدف قرار بگیرد دارای ارزش نظامی است و این مهم‌ترین هدف عملیات وعده صادق بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش از ارسال پیام‌های پشت سر هم مقامات آمریکایی حین و بعد از عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: آنها از طریق واسطه‌های مختلف مدام پیام می‌دادند که با آمریکا کاری نداشته باشید و این ترس و خوف آمریکا، یکی از برکات خون شهیدان است.

دیگر خبرها

  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات