Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:51:19 GMT

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران هماهنگی خوبی دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۰۶۲۱

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران هماهنگی خوبی دارند

یاشار جوادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تک تک بازیکنان تیم ملی و در رأس آنان «سعید معروف» در اختیار تیم هستند و نتیجه این هماهنگی کسب پیروزی‌های پی در پی و قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی است.

وی ادامه داد: تیم ملی لهستان در نخستین روز این دیدارها با بازیکنان جوان مقابل روسیه ظاهر شده و چند بازیکن اصلی خود از جمله پاسور و سرعتی زن قهار خود را برای دیدار با ایران استراحت داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دیدار تیم‌های لهستان و ایران از نظر فنی و حیثیتی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بوده و به نوعی این حساسیت‌ها در اغلب دیدارهای ۲ تیم نیز دیده شده است.

جوادی با اشاره به پیروزی قاطعانه تیم ملی ایران مقابل کانادا در نخستین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ادامه داد: کسب این پیروزی روحیه و عطش بازیکنان ایران را برای رویارویی با لهستان بالا برده است و به طور حتم امروز نیز بازی بسیار جذابی از خود به نمایش می‌گذارند.

مربی ارومیه‌ای تیم ملی نوجوانان گفت: برگزاری دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در شهر ارومیه بر زیبایی و جذابیت آن افزوده و هواداران این شهر طی روز گذشته بار دیگر نشان دادند که والیبال در پوست و گوشت این مردم رخنه کرده و جزئی از زندگی آنان است.

جوادی افزود: هواداران ارومیه‌ای چند سالی است که به دلیل کسب نتایج ضعیف تیم والیبال شهرداری ارومیه از دیدن مسابقات با کیفیت محروم هستند و میزبانی لیگ ملت‌های والیبال فرصتی مغتنمی برای آنان است تا بار دیگر با شور و هیجان مثال زدنی خود به تماشای این دیدارها بنشینند.

به گزارش ایرنا تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در دومین دیدار از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال، امروز (شنبه) در حالی به مصاف لهستان می‌رود که در صدر این لیگ قرار گرفته است.

دیدار تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز / شنبه / در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز می‌شود.

پیش از دیدار تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با لهستان نیز دیدار تیم‌های روسیه با کانادا از ساعت ۱۵:۳۰ در همین سالن برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران روز گذشته / جمعه / در مقابل کانادا با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

۷۱۵۶/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی والیبال ایران کانادا لیگ ملت های والیبال روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

 به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان