Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@02:02:59 GMT

حضور پهپاد جاسوسی آمریکا قبل از وقوع حادثه نفتکش‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۱۲۵۰

حضور پهپاد جاسوسی آمریکا قبل از وقوع حادثه نفتکش‌ها

خبرگزاری مهر: رسانه آمریکایی سی‌ان‎ان می‌گوید ساعاتی قبل از وقوع حادثه دریای عمان، یک پهپاد جاسوسی آمریکا در محل حادثه حضور داشته است.

این رسانه حتی مدعی است که همزمان شناور‌های ایرانی نیز در محل حضور داشته و در تقابل با آن قرار گرفته‌اند.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که گروه تروریستی سنتکام نیز با انتشار فیلمی بی‌کیفیت، مدعی دست داشتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه حمله به ۲ نفتکش شناور در دریای عمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حوادث صبح روز پنجشنبه اتفاق افتاد و آمریکا بلافاصله، بی‌آنکه مدرکی داشته باشد، انگشت اتهام خود را به سوی ایران نشانه رفت.

اخبار داغ همتی: منتظر اتفاقات مهم در حوزه مسکن باشید پنهان‌کاری درباره یک اتفاق تلخ در استقلال؟ آیا مغز هسته زردآلو به درمان سرطان کمک می‌کند؟ شاکی جدید پرسپولیس از راه رسید آمار ناامیدکننده بازیکنی که قرار است جانشین مسی و رونالدو باشد

منبع: فردا

کلیدواژه: پهپاد جاسوسی آمریکا حادثه نفتکش ها شناورهای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره

آقای عباسیان اظهار داشت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها و واژگون می‌شود.

وی افزود: این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

عباسیان به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل دو آقا و دو خانم اشاره و اضافه کرد: به‌علت برخورد مینی‌بوس با خودرو‌های سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

بیشتر بخوانید

واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و این حادثه خسارت فوتی نداشت.

عباسیان اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

 



باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • سنتکام:۳ پهپاد حوثی ها را نابود کردیم
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان