Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ورزشکار ۱۷۲ پسر و ۱۰۵ دختر در گروه سنی ۱۴ تا ۱۷ سال هستند که به همراه ۶۸ مربی و سرپرست خود در چهارمین المپیاد ورزشی استان گلستان شرکت می‌کنند.

وی زمان آغاز رسمی و مراسم افتتاحیه این رخداد بزرگ ورزشی را ۳۰ خرداد جاری شروع اعلام کرد و با بیان اینکه مسابقات برخی رشته‌ها مانند فوتبال شروع شده است، افزود: مسابقات چهارمین المپیاد ورزشی گلستان تا ۲۰ تیر ادامه می‌یابد و ورزشکاران پسر گنبدی در ۱۶ رشته و دختران نیز در ۱۱ رشته با حریفان به رقابت می پردازنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی اضافه کرد: فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، شطرنج، پینگ پنگ، بدمینتون، موی تای، ووشو، دومیدانی، بسکتبال سه و پنج نفره، بوکس، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد و فرهنگی از رشته‌های چهارمین المپیاد ورزشی استان گلستان است که ورزشکاران پسر گنبدکاووس در آن حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: شطرنج، پینگ پنگ، والیبال، فوتبال، بدمینتون، موی تای، کاراته، دو و میدانی، تکواندو و بسکتبال سه و پنج نفره از رشته‌های این رخداد ورزشی در گلستان است که ورزشکاران دختر گنبدکاووس در آن حضور خواهند داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس ادامه داد: مسابقات چهارمین المپیاد ورزش گلستان بیشتر در شهر گرگان برگزار می‌شود اما برخی رشته‌های آن هم به میزبانی دیگر شهرهای استان برگزار خواهد شد که میزبانی رشته بدمینتون دختران و پسران به شهرستان گنبدکاووس واگذار شده است.

یوسفی، توسعه و ترویج ورزش در بین نوجوانان، ایجاد و تقویت روحیه نشاط و تندرستی در آنان و استعدادیابی را از مهمترین اهداف برگزاری المپیاد ورزشی در گلستان برشمرد و گفت: ورزشکاران گنبدکاووس در سه دوره قبلی این رخداد بزرگ ورزشی دو عنوان دومی و یک مقام سوم را از حیث کسب مدال به خود اختصاص داده بودند.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال ورزشکاران گنبدی با توجه به ظرفیت بالای ورزشی این شهرستان و نیز آمادگی آنان، بتوانند رتبه اول این المپیاد ورزشی را از آن خود نمایند.

شهرستان گنبدکاووس که با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان به شمار می‌رود، افزون بر ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که در قالب ۳۸ هیأت ورزشی مشغول فعالیت هستند.

/۳۰۳۹/‌۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس