Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره‌ی فیلم کوتاه "حسنات" به دبیری رسول صدرعاملی با معرفی اعضای هیات انتخاب‌اش بخشی از مقدمات برگزاری‌اش را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، جلسات هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم کوتاه «حسنات» در بخش‌های مختلف فیلم‌نامه، مستند، پویانمایی، داستانی در حال برگزاری است و دست‌اندرکاران جشنواره امیدوارند آثار راه یافته به جشنواره را تا تیر ماه معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست اعضای هیات انتخاب در بخش فیلمنامه بدین شرح است: کامبوزیا پرتوی، فریدون فرهودی، پدرام صدرایی، عطیه سلطانی، شکوفه جبّاری.


در بخش مستند هم روبرت صافاریان، سید سلیم غفوری، فرحناز شریفی، مرتضی نیک پایان، عزت‌الله پروازه کار هیات انتخابی را برعهده دارند.


سایر اعضای هیات انتخاب در بخش‌ها پویانمایی و داستانی هم بدین شرح معرفی شدند: امیر سحرخیز، امیرحسین صالحی، معین صمدی (بخش پویانمایی)، سید محمود رضوی، محمدعلی باشه آهنگر، نیما جاویدی، آزیتا موگویی، محمدحسین مهدویان، فریدون خسروی، شاهین شجری کهن (بخش داستانی)

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کوتاه حسنات رسول صدرعاملي هیات انتخاب جشنواره فیلم کوتاه حسنات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان

عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفتگو کردیم، اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

دیگر خبرها

  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور