Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@08:42:01 GMT

اکران فیلم‌های کوتاه همزمان با تولد عباس کیارستمی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۲۲۴۹

اکران فیلم‌های کوتاه همزمان با تولد عباس کیارستمی

اکران ۶ فیلم کوتاه همزمان با سالروز تولد عباس کیارستمی در سینماهای گروه هنروتجربه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا با فرا رسیدن فصل تابستان، «اکران تیرگان» از یکم تیر مصادف با هفتاد و نهمین سالروز تولد عباس کیارستمی در سراسر کشور و در گروه «هنر و تجربه» آغاز خواهد شد.

مجموعه آثار «اکران تیرگان» عبارتند از: «دریای تلخ» ساخته فاطمه احمدی، «آگهی فروش» به کارگردانی قصیده گلمکانی، انیمیشن «داش آکل» ساخته هاجر مهرانی، «موج کوتاه» به کارگردانی محمد اسماعیلی، «سیاه سرفه» ساخته رضا توفیق‌جو و «روشویی» به کارگردانی جابر رمضانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت کسب اطلاعات بیشتر از اخبار این اکران‌ها می‌توانید به صفحه مجازی این کمپین در اینستاگرام به آدرس ekranefilmkootah@ مراجعه کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عباس كيارستمي فيلم كوتاه گروه هنر و تجربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت الاسلام سیدرضا فاضلیان گفت: این مراسم  با حضور گروه های مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه همدان در حمایت از مردم مظلوم غزه و خیزش دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی و همچنین محکومیت جنایات رژیم منفور صهیونیستی برگزار می شود.

او افزود: جنایات رژیم‌صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین همچنان ادامه دارد و مردم همدان در این راهپیمایی پرشور، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش می گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد: این راهپیمایی فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه از مسیر حسینیه امام خمینی(ره) به سمت چهار راه شریعتی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است