Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گلخانه در اطراف شهر بردخون و چند باغ بادام و کنار در شهرستان جم دچار آتش‌سوزی شد و به طور کامل در آتش سوخت و پس از دو ساعت حریق مهار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ به علت گرما و باد شدید و  بی‌احتیاطی در آتش‌ زدن شاخه‌های خشک درختان، یک گلخانه در اطراف شهر بردخون دچار آتش‌سوزی شد و به طور کامل در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بردخون در این مورد افزود: بنا به گفته مالک، مساحت گلخانه بیش از یک هکتار بوده است که فضای گلخانه و اموال داخلی آن به ارزش تقریبی بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت کامل در آتش سوخت.

وی اضافه کرد: پس از اطلاع از این حادثه شش نفر از پرسنل آتش‌نشانی شهرداری به همراه مسؤولان خدمات شهری، واحد موتوری، حراست و رئیس شورا با همکاری تعدادی از بومیان در محل حادثه حاضر شدیم و در مدت بیش از دو ساعت با سه دستگاه آتش نشانی شهرداری اقدام به خاموش کردن آتش نمودیم.

قایدی ادامه داد: با توجه به حجم گسترده آتش از ماشین آتش‌نشانی دهیاری شهنیا درخواست کمک کردیم و الحمدالله آتش را خاموش کردیم.

وی از مردم خواست در این ایام که وضعیت جوی مناسب نیست و دمای هوا بالا است، موارد ایمنی را رعایت کنند و از روشن نمودن آتش به‌ویژه در اطراف اراضی کشاورزی خودداری کنند.

خسارت به درختان کنار و بادام در جم

مراتع تنگ بنو منطقه تنگمان جمال آباد بخش ریز شهرستان جم نیز ساعت ۱۹ جمعه دچار حریق شد که بلافاصله نیروها وارد عمل شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به حضور مردم، شوراهای اسلامی، سمن‌ها، دهیاری‌ها، نیروهای منابع طبیعی و.... در عملیات اطفای حریق در این منطقه بیان کرد: در مجموع حدود سه هکتار از اراضی این منطق دچار حریق شد.

وی از مهار این آتش‌سوزی در ساعت ۲۱ خبر داد و اضافه کرد: در این حادثه به درختان کنار و بادام خسارت‌هایی وارد شد.

این مسئول با اشاره به همکاری نیروهایی از شهرستان‌های دیر، کنگان و جم به این منطقه افزود: شهرداری‌های ریز و انارستان و دوست‌داران طبیعت همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

منتظری تصریح کرد: همکاران به منظور پبشگیری از حریق تا صبح در محل حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انباری ۲۰ متری واقع در خبابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انباری کوچک به مساحت حدود ۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک واحد صنفی قرار داشت رخ داده است. داخل این انبار لوازم و قطعات فلزی مربوط به لوستر و ... نگهداری می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله برای اطفاء حریق وارد عمل شده و موفق شدند تا شعله‌های آتش را در عرض چند دقیقه مهار و به طورکامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده بود، اظهارکرد: همچنین با توجه به عرض کم خیابان لاله‌زار ترافیکی نیز در این مسیر ایجاد شده بود که همین موضوع موجب حساسیت کسبه و برخی از شهروندان شده بود، اما خوشبختانه این حریق بسیار جزئی بود و هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. کارشناسان آتش‌نشانی هم علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم
  • جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد
  • آتش‌سوزی کارخانه خودروسازی بم مهار شد
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت