Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- هشتمين مرحله اردوي تيم ملي کشتي فرنگي براي حضور در رقابت هاي هاي جهاني و گزينشي المپيک، صبح امروز پايان يافت.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، اين مرحله از تمرينات فرنگي کاران از روز 15 خردادماه در محل خانه کشتي عبداله موحد آغاز شده بود و امروز با برگزاري تمرين کشتي ترکيبي پايان يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرنگي کاران بزرگسالان که خود را براي حضور در رقابت هاي جهاني کشتي و گزينشي المپيک زير نظر محمد بنا و همکارانش، آماده مي کنند، پس از چند روز استراحت نهمين مرحله اردوي خود را از روز 31 خردادماه آغاز مي کنند.
اعضاي تيم ملي کشتي فرنگي بزرگسالان تا زمان برگزاري رقابت هاي جهاني (3 ماه ديگر) تمرينات متنوع و حضور در تورنمنت هاي بين المللي را در دستور کار دارند.
رقابت هاي جهاني کشتي و گزينشي المپيک روزهاي 23 تا 31 شهريورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار مي شود و 108 کشتي گير (آزاد، فرنگي و زنان) در 6 وزن المپيکي، سهميه حضور در المپيک 2020 توکيو را بدست مي آورند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اردوي فرنگي کاران آغاز مرحله جديد اردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند