Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:20:15 GMT

نمایشگاه تازه‌های تابستانی کتاب برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۲۷۴۶

نمایشگاه تازه‌های تابستانی کتاب برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه تازه‌های بازار کتاب کشور همزمان با شروع تابستان و روزهای ابتدایی تیرماه در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برپا می‌شود.

این کتابخانه برای پویایی مجموعه خود، روزانه بازار نشر را رصد کرده و منابع مناسب را از ناشران گوناگون تهیه و در قالب نمایشگاه کتاب، در معرض دید مخاطبان خود می‌گذارد که ابتدای هر ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار به گفته مسئولان کتابخانه حسینیه ارشاد، برای استفاده از نظر منتقدانه و موثر اعضا استفاده می‌شود.

به‌این ترتیب برای تیرماه امسال هم ۲۴۰ عنوان کتاب با تنوع موضوعی برای بزرگسالان، ۶۰ عنوان برای گروه‌های سنی مختلف کودکان و نوجوانان، ۶۲ عنوان منبع گویا شده برای نابینایان، ۲۴ عنوان لوح فشرده در موضوعات مختلف، ۲۵ عنوان کتاب برای کودکان ناشنوا و ۱۱ عنوان نشریه جدید در موضوعات مختلف گردآوری شده‌اند. این نمایشگاه به‌مدت یک هفته از اول تا هفتم تیر برپا خواهد شد.

قابل ذکر است برای انتخاب کتاب‌هایی در این نمایشگاه، ۳ عامل نیاز مخاطب، موضوع کتاب و اعتبار ناشر، نویسنده و تاریخ نشر مورد توجه قرار می‌گیرد.

کد خبر 4640895 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه موضوعی کتاب کتابخانه عمومی کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است