Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از میزبانی مردم استان از پنج شهید گمنام خبر داد و گفت: این شهدا در چهار نقطه تشییع و تدفین می‌شوند. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهدای گمنام، با اشاره به میزبانی مردم مازندران از هفت شهید گمنام در سال گذشته، اظهار داشت: حضور شهدا با هدف جریان‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت بود که شاهد برگزاری برنامه‌هایی در نقاط مختلف استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از میزبانی مردم استان از پنج شهید گمنام در روزهای آینده خبر داد و گفت: این شهدا که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند، از محور کندوان وارد استان شده و در شهرهای غرب استان مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

ملکی با بیان اینکه شهدای گمنام در چهار نقطه خاکسپاری خواهند شد، افزود: دو شهید گمنام در پارک شهر سلمانشهر، یک شهید جنب منابع طبیعی شهر پول، یک شهید در محوطه مسجد جامع کجور و یک شهید گمنام نیز در پادگان مرزن آباد خاکسپاری خواهند شد.

لحظه ورود پیکر مطهر شهید گمنام به مصلی شهر ایلام + فیلم9 شهید گمنام در قزوین یادمان ندارندروایت سردار جعفری از نحوه شهادت 40 شهید گمنام وادی رحمت تبریز؛ شهدای گمنامی که در یک کانال سوختند

وی زمان تشییع شهدا را روز شنبه هشتم تیر همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد و افزود: در ستاد استانی این مراسم که روز دوشنبه 27 خرداد در سپاه نوشهر برگزار می‎‌شود، تصمیمات در خصوص جزییات زمان و مکان استقبال، وداع و تشییع شهدای گمنام اتخاذ شده و به اطلاع مردم شهیدپرور خواهد رسید.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تعداد شهدای گمنام استان را 319 شهید و 88 یادمان بر شمرد.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت