Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:32:36 GMT

واکنش حسینی به حرف‌های فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۰۴۳

واکنش حسینی به حرف‌های فرهاد مجیدی

سید محمدرضا حسینی در خصوص پیوستن به سپاهان در حالی که بحث حضورش در استقلال هم مطرح بود گفت: چند پیشنهاد بسیار خوب از لیگ ایران و همچنین دو پیشنهاد از قطر و ترکیه داشتم که البته پیشنهادهای خارجی به سرانجامی نرسید. با استقلال هم صحبت‌هایی انجام دادم که البته به مراحل جدی نرسید، در ضمن من خیلی زود تصمیم گرفتم و چون در اصفهان راحت هستم، در نهایت تصمیم گرفتم سپاهان را انتخاب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی هم از این انتخاب خوشحالم، از اینکه قرار است در یک تیم پرافتخار فوتبال بازی کنم.

وی در مورد اینکه آیا سپاهان می‌تواند در فصل جدید قهرمان شود، عنوان کرد: سپاهان فصل گذشته با امیر قلعه‌نویی اوج گرفت و قطعا در فصل جدید مدعی جدی قهرمانی خواهد بود. برنامه باشگاه هم موفقیت در سه جام است و سپاهان در آسیا هم می‌خواهد تا مراحل بالا صعود کند. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. مطمئنا فصل جدید برای سپاهان فصل بسیار خوبی خواهد بود.

هافبک سپاهان در رابطه با منتشر شدن یک فایل صوتی و اینکه فرهاد مجیدی گفته محمدرضا حسینی به درد استقلال نمی‌خورد، تصریح کرد: من در مورد استقلال مذاکره‌ای با آقای مظلومی انجام نداده‌ام و نظر آقای مجیدی هم برایم قابل احترام است. هر فردی می‌تواند نظر خاص خودش را بدهد ولی فقط باید این را بگویم که دنبال بازارگرمی نبودم و در همان اوایل فصل نقل و انتقالات با وجود پیشنهادهای خوبی که داشتم خیلی زود تصمیم گرفتم.

حسینی گفت: باید از زحمات مجموعه باشگاه ذوب‌آهن تشکر کنم. من سال‌های خوبی در این تیم داشتم و باید از مدیران باشگاه، مربیانی که برایم زحمت کشدند و همچنین هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت دارم.

251 251

کد خبر 1270137

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی امروز باتوجه به شرایط بارندگی خوب و به‌نظر من نتیجه تساوی عادلانه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیروس پورموسوی در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: به کوبل‌داوری بازی امروز به‌خاطر قضاوت خوبی که داشتند خسته‌نباشید می‌گویم. بارندگی از کیفیت بازی حساس امروز کم کرد، اما هر دو تیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. یک گل از سپاهان عقب بودیم، اما در نیمه دوم شجاعانه بازی کردیم و یک امتیاز باارزش مقابل تیم بزرگ سپاهان به دست آوردیم.

وی افزود: به چهار هفته پایانی امیدوار هستیم؛ در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و فکر می‌کنم نتیجه تساوی برای این بازی عادلانه بود، به‌دنبال برد مقابل سپاهان بودیم، اما سپاهان تیم بزرگی است و کسب یک امتیاز از سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان کار ارزشمندی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: هفته گذشته با ملوان بندرانزلی مساوی کردیم و باید به پنج هفته انتهایی لیگ برتر امیدوار می‌بودیم، تا هفته سی‌ام و پایانی در کش‌وقوس و جنگ برای بقا هستیم، تیمی که بتواند از لحاظ روانی بهتر باشد، در پایان موفق خواهد بود.

پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: این امتیاز بار روانی را از تیم‌مان کاهش خواهد داد، زمانی‌که از حریف‌مان عقب می‌افتیم چیزی برای از دست دادن نداریم، در نیمه‌دوم سعی کردیم تهاجمی‌تر بازی کنیم تا یک یا سه‌امتیاز را به‌دست بیاوریم، بازیکنان تیم من ناامید نمی‌شوند. در نیمه‌دوم بازی‌ها باور خوبی داریم و باانگیزه بازی می‌کنیم.

کد خبر 751229

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • واکنش تهیه کننده «پرویزخان» به اعتراض احمدرضا عابدزاده
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)