Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@16:12:53 GMT

راه حل پوتین درباره حل و فصل مسائل مربوط به ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۳۳۰۷

رئیس جمهوری روسیه در سخنرانی خود در تاجیکستان تاکید کرد که برای حل و فصل مسائل حول و حوش ایران راهی به جز برجام نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اینترفکس، رئیس جمهوری روسیه در سخنرانی خود در پنجمین اجلاس تعامل و اعتمادسازی آسیا (سیکا) در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان تاکید کرد که برای حل و فصل مسائل حول و حوش ایران راهی به جز برجام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین افزود: مسکو قصد دارد برجام را در ارتباط با مساله هسته ای ایران به صورت مستحکم پیگیری کند و هیچ راه حل دیگر برای آن متصور نیست.   پوتین در ادامه سخنرانی خود در دوشنبه درباره بحران سوریه نیز خواستار پیدا شدن یک راه حل سیاسی برای این بحران شد و تاکید کرد که باید زمینه بازگشت سوریهای پناهجو به وطنشان را تسهیل کنیم.   وی تصریح کرد که تضمین ثبات در آسیا ممکن نیست مگر اینکه جهان بحرانهای موجود را از طریق گفت وگو و ایحاد علیه تروریسم حل و فصل کند.   پنجمین اجلاس تعامل و اعتمادسازی آسیا با موضوع «دیدگاه مشترک به منطقه امن و مرفه سیکا» امروز شنبه در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان با حضور ۱۲ رئیس جمهور، ۳ نخست وزیر و تعدادی از وزرای امور خارجه کشورهای عضو ناظر برگزار می شود.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق