Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- جشنواره مسابقات بومي و محلي خانوادگي با محوريت خانواده پويا و شاد به همراه آيتم هاي هنري ، قرعه کشي و اهداي جوايز نفيس ويژه کودکان و نوجوانان به همت معاونت امور اجتماعي و فرهنگي در بوستان پيروزي برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 13 ، مرتضي رحمان زاده، شهردارمنطقه، ورزش را از راه هاي افزايش نشاط اجتماعي برشمرد و گفت : سعي داريم با استفاده از ظرفيت هاي محلي ، فضاي شادي و اميد به زندگي را در محلات به ارمغان بياوريم که در اين راستا ، جشنواره مسابقات بومي محلي خانوادگي در بوستان پيروزي به اجرا درآمد و با استقبال شهروندان رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي با بيان اينکه توسعه ورزش هاي بومي و محلي و ارتباط بين نسلي با اين ورزش ها مي تواند از منسوخ شدن اين فرهنگ هاي اصيل جلوگيري كند افزود: در بازي‌هاي گذشته قانون‌پذيري، مسئوليت‌پذيري، تمرين هم‌افزايي و کارگروهي، احترام به حقوق ديگران، مديريت رفتار و نيل به برتري در قالب آن گنجانده شده بود و اين امر مي‌تواند با برگزاري اينگونه جشنواره‌ها به نسل امروزي انتقال داده شود.

به گفته شهردار منطقه 13 در اين جشنواره که  با شعار تندرستي ، سلامتي و نشاط و به منظور ترويج و احياي سرگرمي هاي سنتي برگزار شد،کودکان و نوجوانان در بازي هاي بومي و محلي شامل كمربند بازي، وسطي، طناب كشي و هفت سنگ با يکديگر به رقابت پرداختند.

گفتني است ، در اين جشنواره ،شيخ الاسلامي رييس کميته همگاني ورزش روستايي و بازي هاي بومي محلي استان تهران ، داورزني ،رييس هيات ورزشي روستايي و بازي هاي بومي محلي استان تهران، دکتر بهرامي، دبير هيات ورزشي روستايي و بازي هاي بومي محلي استان تهران ، احمدوند ، رييس روابط عمومي فدراسيون ورزش روستايي و بازي هاي بومي محلي و سبحاني، معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 13 حضور داشتند و در پايان از نفرات برگزيده با اهداي جوايز تجليل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ پیاده روی خانوادگی همراه با غذای سالم، بازی‌های بومی محلی و پاکسازی مسیر آبشار از زباله  از جمله برنامه‌های  این جشنواره بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد