Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، HMD Global شرکت فنلاندی که مسئول تولید گوشی‌های نوکیا است، سالانه تعداد زیادی گوشی جدید عرضه می‌کند که تمام سطوح قیمتی را پوشش می‌دهند. هر چقدر یک شرکت تعداد گوشی‌های بیشتری را به صورت سالانه عرضه کند دنبال کردن آن‌ها پس از گذشت چند سال برای او سخت‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شرکت سازنده برای همه محصولات خود از یک طرح نامگذاری واضح استفاده نکند مطمئنا مصرف کنندگان گیج خواهند شد. شرکت HMD باور دارد که در زمینه تولید گوشی‌های مختلف که تمام رنج قیمت‌ها را دربر می‌گیرد فوق‌العاده عمل کرده، اما این را نیز قبول دارد که در بخش نام‌گذاری واضح برای کالا‌های خود شکست خورده است.

پراماک شرف، مدیر عامل HMD Global، گفت که اگرچه شرکتش حداقل ۱۲ گوشی هوشمند جدید را در هند عرضه کرده است باز هم عملکرد ضعیفی در نام‌گذاری‌های واضح داشته است. او گفت: «ما این را به مصرف کنندگان و به طور کلی به همه بدهکاریم و باید نام محصولات خود را واضح انتخاب کنیم. من اعتقاد دارم که این کار را نکرده‌ایم، در نتیجه این بخشی است که برای بهتر شدن ما باید روی آن بیشتر کار کنیم.»

بیشتر بخوانید: باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری Zenfone 6 Edition 30 چه مزیت‌هایی دارد؟

اگر چه این شرکت فنلاند سعی کرده است نامگذاری محصولاتش را در طول مسیر مشخص کند، مشتریان هنوز هم آگاه نیستند که بین گوشی‌های نوکیا ۳ و ۳.۱ یا نوکیا ۸ و ۸.۱ تفاوت زیادی وجود دارد. این مسئله خود نمونه‌ای از انتخاب بسیار ضعیف نام‌ها در این شرکت است.

خبر خوب این است که HMD برای حل این مسئله مهم تصمیم‌گیری خواهد کرد و استراتژی جدید شرکت شامل روشی برای نامگذاری واضح‌تر محصولات است. بدین صورت شناسایی گوشی‌هایی کاربران که قصد خرید آن‌ها را دارند آسان‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

نام‌گذاری محصولات HMD Global موجب گیج شدن خریداران می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوشی هوشمند نوکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد

پس از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

به گزارش تسنیم، ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید درخصوص استفاده از برند نوکیا و تأیید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به‌نظر می‌رسد در روز‌های آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • واضح‌ترین تصویرها از مغز با قوی‌ترین دستگاه ام‌آرآی