Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده بسیج مقاومت سپاه شهرستان چگنی، با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد خون شهداست، افزود: مدیریت جهادی انقلابی راه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سرهنگ «منصور کریمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی و ملت ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده بسیج مقاومت سپاه شهرستان چگنی، با تاکید بر ضرورت هوشیاری عمومی در برابر توطئه های دشمنان، اظهار داشت: آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و توجه به مدیرت جهادی و انقلابی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان، بیان کرد: برای صیانت از انقلاب اسلامی، باید یک نظام اسلامی بر مبنای دستورات خدا، قرآن و پیامبر(ص) و حرکت های امام راحل  داشته باشیم.

 

سرهنگ کریمی، با اشاره به اینکه انقلاب امام خمینی(ره) دنیا را بهم ریخت  و باعث شد ملت های مظلوم در مقابل مستبکران بیاستند، افزود: انقلاب اسلامی الگویی برای ملت های مظلوم شد و  امروزه ملت های یمن؛فلسطین؛عراق و.... به  جای سنگ با موشک در مقابل ظالمان میایستند.

 

وی تصریح کرد: تنها راه استمرار مسیر روشن و امیدبخش خمینی کبیر راه مبارزه با فساد، بازگشت به سبک زندگی اسلامی، مدیریت جهادی انقلابی و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

 

سرهنگ کریمی، اظهار کرد: استکبارستیزی توسط مسئولان، مردم و به خصوص جوانان انقلابی است از شاخص های مهم در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به رهنمود های عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص صیانت از انقلاب و مقابله با توطئه های دشمنان، گفت: درک و فهم وعمل به محتوای بیانیه سرنوشت‌ساز گام دوم انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 فرمانده بسیج مقاومت سپاه شهرستان چگنی، اظهار کرد: اجرای دقیق بیانیه گام دوم انقلاب زمینه‌های ظهور حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف فراهم شده و پرچم نهضت مقدس به دست حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به امام زمان (عجل الله) تحویل داده خواهد شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه استان بوشهر حسن روحانی آمریکا مقاومت بیرجند اروپا مبارزه با فساد انقلاب اسلامی مدیریت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام امیر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه این نهاد عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد که در همین جهت شاهد حضور و فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر جا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حرکتی جدید و اقدامی گسترده و اثرگذار بوده که سپاه توانایی انجام آن را داشته، ورود کرده و مؤثر واقع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه این نهاد مقدس از پنج نیروی مستقل و تخصصی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت سپاه و نیروهای نظامی کشور این محسوب می‌شود که مشمول لطف الهی هستند و بی تردید سپاه در هر عرصه ای که بنا به نیاز ورود داشته، خداوند را در کنار خود دیده و مشمول لطف خداوند شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899422

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست