Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فراخوان حجت الاسلام و المسلمين رئيسي در خصوص مشارکت‌جويي از مردم و نخبگان در روند تحولات دستگاه قضايي منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، فراخوان رئيس قوه قضائيه در خصوص مشارکت‌جويي از مردم و نخبگان در روند تحولات دستگاه قضاييبه گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان، فراخوان حجت الاسلام و المسلمين سيدابراهيم رئيسي رئيس قوه قضائيه در خصوص مشارکت‌جويي از مردم و نخبگان در روند تحولات دستگاه قضايي منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن اين فراخوان که در صفحات رئيس قوه قضاييه در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر شده، به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
امروزه با گسترش دسترسي‌هاي ارتباطاتي، فارغ از چارچوب‌هاي سنتيِ خشک و ديوان‌سالارانه، فضاي_مجازي و رسانه‌هاي_اجتماعي به فرصتي بزرگ براي کم کردن فاصله‌هاي زماني و مکاني در ارتباطات و به اشتراک‌گذاري نظرات تبديل شده است.
از اين فرصت بايد براي دريافت نظرات مردم و نخبگان از «ايده تا بازخورد»به بهترين نحو استفاده کرد.
آسيب‌هاي فضاي مجازي -که در جاي خود بايد به طور جدي دنبال و رفع شود- نبايد ما مسئولان را دچار خطاي محاسباتي کند و موجب شود که خود را از فرصت کم‌نظير ارتباط با مردم در اين بستر محروم نماييم.
به تعبير رهبر معظم انقلاب اسلامي بايد از فرصت با ارزش فضاي مجازي استفاده کرد و با اطلاع از نظرات و سؤال‌هاي افکار عمومي، يک حضور مؤثر و جريان‌ساز را به نفع مردم رقم زد.
نيل به «قوه قضائيه تراز انقلاب اسلامي»در گام دوم، بدون مشارکت و نقش‌آفريني مردم، نخبگان و دلسوزان انقلاب ممکن نيست.در مدت کوتاهي که از مسئوليتم در قوه قضائيه مي‌گذرد، و پيش از آن نيز خصوصاً در دوره خدمت در آستان قدس رضوي، از نظرات ارزشمند کاربران رسانه‌هاي اجتماعي استفاده کرده‌ام و از اين پس نيز اميدوارم خادمان ملت را در ساخت قوه قضائيه‌اي مردمي، انقلابي و ضد فساد ياري کنيد.
بر اين اساس اعلام مي‌کنم تا زماني که سامانه اختصاصي دستگاه قضايي براي ارتباط دو سويه با مردم و نخبگان در دسترس قرار بگيرد، صفحات متعلق به اينجانب در رسانه‌هاي اجتماعي، يکي از مسير‌هاي دريافت نظرات مردم و نخبگان خواهد بود.
علاوه بر اينکه مردم عزيزمان مي‎توانند رأساً نظرات خود را از اين مسير منتقل کنند، اينجانب نيز حسب مورد، فراخوان‌هايي جهت دريافت نظرات در خصوص ايجاد، اصلاح يا تکميل برخي رويه‌ها، رويکردها، دستورالعمل‌ها و آئين‌نامه‌ها اعلام خواهم کرد و در انتظار نظرات راهگشاي صاحب‌نظران و متخصصان اين امر خواهم بود.
اميد است اين رويکرد مورد رضاي خداوند متعال از باب عمل به کريمه‌ي «و شاورهم في الامر» و موجب اعتماد و دلگرمي عموم انسان‌هاي حق‌طلب و عدالتخواه باشد.توفيق روزافزون ملت رشيد ايران را خواستارم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قوه قضائيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.    وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۰ نفر قاچاقچی و ۱۷ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۵۱ دستگاه انواع خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف کردند.   خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۰ نفر به جرم سرقت و ۱۸۳ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۷۵ مورد حکم جلب اجرا شد.   فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم وبا مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • حل مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • حاکمیت باید کارگران را با حقوق خود آشنا کند
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس