Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت آب آشامیدنی روستاهای شهرستان فومن در سفر یکروزه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان به این شهرستان بررسی شد.

به گزارش ایلنا از فومن، محب‌علی رنج‌ور در جلسه با فرماندار فومن با اشاره به اینکه هم اکنون 17 هزار و 950 مشترک روستایی این شهرستان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند، گفت: رفع ضعف و اُفت فشار آب بیش از 30 روستای شهرستان فومن در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با بیان اینکه بازسازی شبکه‌های فرسوده آبرسانی نیازمند تخصیص اعتبارات است، از اصلاح، بازسازی و رفع نواقص شبکه آبرسانی 25 روستای این شهرستان خبر داد. 

رنج ور افزود: در تلاشیم به خانوارهای فاقد آب شرب روستاهای شلشدره، شالتوک، سید آباد و تیمورکوه آبرسانی شود.

وی، با اشاره به اینکه طرح تامین پایدار و تقویت فشار آب آشامیدنی روستاهای کلرم، توسه کله، ازبر، کیش رودبار، گیگاسر، سه پیران، گوشلوندان، تازه آباد کلاشم، رودپیش، قلعه رودخان، پامسار، قلعه کل، خانوانه، میانرز، سند بالا و پایین، کرد آباد، خشکنودهان و گوراب پس در دست بررسی است، گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع و مناسب اعتبارات، طرح های پیش بینی شده در حوزه آب شرب روستایی شهرستان فومن در زمان کوتاهی اجرایی شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال شرکت آب و فاضلاب شهرستان گیلان فومن مدیرعامل قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان

یاسر اکبریان در سخنانی با اشاره به آبرسانی به ۱۶۱ روستای محروم استان، اظهار داشت: این تعداد روستا جمعیت ۷۸ هزارنفری را تحت پوشش قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت است، عنوان کرد: تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، افزود: باتوجه‌به اهتمام دولت سیزدهم در آبرسانی به روستاهای مناطق محروم از ابتدای دولت تا پایان سال گذشته آبرسانی به ۱۶۱ روستا انجام شده است.

اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند