Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@17:14:48 GMT

راه اندازی کبدی محلات در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۴۴۹۸

راه اندازی کبدی محلات در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن احمدیان در مجمع سالیانه هیئت کبدی خراسان رضوی در خصوص عملکرد این هیئت اظهار کرد: در سال 97 میزبان لیگ برتر بانوان در مرحله نیمه نهایی و نهایی بودیم، همچنین میزبانی اردوی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان و جوانان را در استان بر عهده داشتیم.

وی در خصوص برگزاری مسابقات استانی بیان کرد: سال گذشته مسابقات استانی را در سه مرحله در رده های سنی جوانان و بزرگسالان و مسابقات ساحلی استان را در رشته کبدی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدیان ادامه داد: یکی از برنامه های مهم ما در سال 98، حضور پر قدرت در لیگ های برتر بانوان و آقایان خواهد بود.

وی عنوان کرد: در لیگ دسته یک کشور نیز در بخش بانوان، با یک تیم از سبزوار حضور داشتیم، همچنین تیم های کلات و تربت جام از استان در مسابقات کشوری کبدی ساحلی در ارومیه شرکت کردند.

رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی در خصوص بحث استعدادیابی گفت: استعدادیابی کبدی را با همکاری آموزش و پرورش شروع و در این راستا در شهرستان ها حضور پیدا کردیم، همچنین کارگاه های آموزشی در این خصوص را برگزار نمودیم.

احمدیان بیان کرد: رایزنی هایی را نیز با تربیت بدنی شهرداری مشهد انجام دادیم که کبدی محلات را راه اندازی کنیم تا بتوانیم این ورزش را بیشتر به مردم معرفی کرده باشیم.

وی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی اظهار کرد: دوره داوری درجه 2 را در دوبخش آقایان و بانوان به صورت کشوری برگزار کردیم، همچنین برگزاری کلاس های داوری و مربیگری درجه 3 از دیگر فعالیت های هیئت در این حوزه بوده است.

رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی با اشاره به اینکه استان را به 6 قسمت تقسیم کردیم، بیان کرد: برای آموزش و استعدادیابی در این 6 منطقه فعالیت می‌کنیم و سعی بر فعال کردن همه شهرستان ها در رشته کبدی خواهیم داشت.

احمدیان تصریح کرد: ارتباطات خوبی با دانشگاه فردوسی برقرار کردیم و توانستیم کبدی را در اوقات فراغت این دانشگاه جای دهیم و در این راستا دو مربی مجرب را برای دانشگاه فردوسی درنظر گرفتیم، همچنین تفاهم نامه ای با آستان قدس رضوی برای حضور کبدی در رشته های ورزشی این ارگان منعقد کردیم.

وی ادامه داد: رایزنی هایی با دهیاری ها داشتیم که در بحث آموزش و استعدادیابی در روستا ها وارد شویم و مسابقاتی را نیز در سه بخش احمدآباد، رضویه و مرکزی مشهد برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: تعداد ورزشکاران بیمه شده در هیئت کبدی 650 نفر می‌باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته رقابت‌های کشتی نونهالان استان مازندران به جنجال کشیده شد و داور یکی از مبارزه‌ها مورد ضرب‌وشتم عده‌ای قرار گرفت.

فیلم منتشرشده در فضای مجازی از استفاده برخی افراد از چاقو، در حین درگیری داشت و با اتفاقاتی که در سالن رخ داد، داور که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان بستری شد.

در همین رابطه باتوجه به اینکه رئیس هیئت کشتی مازندران سرپرست تیم ملی فرنگی است و همراه با نیما صادقی داور S1 ایران که ریاست کمیته داوران هیئت مازندران را برعهده دارد، درگیر مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک بودند، روز گذشته (پنجشنبه) برای بررسی ابعاد ماجرا جلسه‌ای تشکیل شد.

این وضعیت مورد اعتراض داوران استان قرار گرفته و اینطور که پیداست در صورت عدم برخورد جدی و قاطع با چنین اتفاقاتی، اینگونه درگیری‌ها و ضرب‌وشتم‌ها رفته رفته در کشتی استان همه‌گیر می‌شود.

نیما صادقی رئیس کمیته داوران هیئت کشتی مازندران در همین رابطه به تسنیم گفت: در این جلسه تعدادی از داوران بین‌المللی استان حضور داشتند، رئیس هیئت قول پیگیری داد و مسائل دادگاهی داوری که مورد ضرب‎وشتم قرار گرفته بود نیز در حال انجام است. قول داده شد که در بحث امنیت داوران و سالن، کارگروهی پیش از مسابقات تشکیل شود که همه مسائل مد نظر قرار داده و تا جایی که امکان دارد در این خصوص جلوی اتفاقات بد گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد