Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مهاجم آرژانتینی تیم اینتر قصد دارد از این باشگاه به دلیل اینکه او را برای ترک تیم تحت فشار قرار داده، شکایت کند. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه رپوبلیکای ایتالیا، مائورو ایکاردی و همسرش واندا نارا که مدیربرنامه‌های او نیز است، در تدارک شکایت از باشگاه اینتر هستند و هدف‌شان گرفتن مجوز فسخ قراردادشان با این باشگاه به دلیل اعمال زور و فشار از سوی کارفرمای خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً باشگاه اینتر که اختلافاتش با ایکاردی از ماه اواسط فصل گذشته بر سر موضوع تمدید قرارداد آغاز شد و هنوز هم مرتفع نشده است، به اطلاع این مهاجم آرژانتینی 26 ساله رسانده که در برنامه‌های سرمربی جدید تیم، آنتونیو کونته جایی ندارد و نامش در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی پیش فصل هم نیست. ایکاردی هم از پذیرش پیشنهادهایی که به اینتر شده خودداری می‌کند و تأکید دارد که یا در اینتر می‌ماند یا باید با انتقالش به یوونتوس موافقت شود.

ظاهراً جنگ میان اینتر و ایکاردی بالا گرفته؛ چرا که واندا نارا شکایتی علیه باشگاه تنظیم و آن را به زورگویی علیه کارمندش متهم کرده است. او مدعی شده که اینتر دارد از ابزارهایی مانند ارعاب و انزوا برای بیرون راندن ایکاردی استفاده می‌کند.

اگر ایکاردی از سوی باشگاه اینتر مجبور به جدا تمرین کردن از گروه شود، آن وقت این بازیکن آرژانتینی و همسرش می‌توانند به نتیجه گرفتن از شکایت خود امیدوار باشند، چرا که در گذشته نیز پرونده‌ای مشابه در مورد شکایت گوران پاندف از باشگاه لاتزیو به نتیجه رسید و منجر به فسخ پیش از موعد قرارداد طرفین شد.

فوتبال جهان| بکام به دنبال خرید ایکاردی برای اینتر میامی

در صورتی که شکایت ایکاردی مورد تأیید قاضی قرار بگیرد و دادگاه به نفعش حکم دهد، او با وجود باقی ماندن دو سال دیگر به پایان قراردادش خواهد توانست، آبی‌و‌مشکی‌پوشان را پیش از رسیدن به آن تاریخ ترک کند.

تمام اختلافات اینتر و ایکاردی زمانی آغاز شد که این باشگاه بازوبند کاپیتانی را از مهاجم آرژانتینی گرفت و او هم به بهانه مصدومیت از شرکت در تمرینات نراتزوری خودداری کرد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان مائورو ایکاردی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان مائورو ایکاردی اینترمیلان مائورو ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا پس از آغاز تحقیقات قضایی درباره فساد مالی همسرش اعلام کرد که استعفا از مقامش را بررسی می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سانچز چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: باید در مورد ادامه فعالیت به عنوان رئیس دولت یا کناره‌گیری از این مقام افتخارآمیز فکر کنیم.

وی افزود که روز دوشنبه تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد و تا آن زمان فعالیت‌های دولتی و عمومی خود را تعلیق می‌کند.

دادگاهی در مادرید روز چهارشنبه اعلام کرد که در پی شکایت گروه ضدفساد «مانوس لیمپیاس» (دست‌های تمیز) تحقیقاتی را درباره فساد مالی «بگونا گومز» همسر نخست وزیر اسپانیا آغاز کرده است.

تارنمای خبری «ال کنفیدنسیال» چهارشنبه گزارش داد، گومز متهم است که با چند شرکت خصوصی که کمک کالی یا قرارداد دولتی دریافت کرده‌اند، ارتباطاتی دارد و تحقیقات مشخصا به ارتباط او با شرکت گردشگری «گلوبالیا» مربوط می‌شود. گلوبالیا مالک شرکت «ایر اروپا» سومین خط هواپیمایی اسپانیاست.

سانچز اتهام فساد علیه همسر خود را رد کرد و گفت که شکایت مانوس لیمپیاس بخشی از کارزار رسانه‌های «فوق محافظه‌کار» اپوزیسیون راست افراطی و محافظه‌کار برای «آزار و اذیت» همسرش است.

وی تاکید کرد: من ساده‌لوح نیستم. می‌دانم که اتهامات آنها علیه بگونا بخاطر این نیست که او کاری غیرقانونی انجام داده است، بلکه بدلیل این است که او همسر من است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!