Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر گفت : برای بازسازی ۵۷ واحد شهری ۴۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال و برای بازسازی ۳۵۲ واحد روستایی نیز در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و بلاعوض پرداخت شده است.

وی گفت : تاکنون بیش از یک هزار و ۷۳۴ تن سیمان، ۱۲۳ تن تیرآهن و ۲۳۶ تن میلگرد بین واحد‌های خسارت دیده این شهرستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار روانسر ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی بنیاد مسکن، امیدواریم با تا پایان مرداد ماه همه واحد‌های زلزله زده این شهرستان بازسازی شود.

مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان روانسر از اختصاص ۳۰ سهمیه برای بازسازی واحد‌های تعمیری خسارت دیده از سیل این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون صاحبان ۹ واحد خسارت دیده برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند.

عبدالله عزیزی افزود: ۳۵ واحد شهری از نوع احداثی و ۵۹ واحد نیز از نوع تعمیری از سیل فروردین ماه سالجاری خسارت دیدند.

 

 

انتهای پیام/د

۷۰۵ واحد خسارت دیده از زلزله

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد

سرچاهی مدیر جهاد کشاورزی بشرویه گفت: در پی بارش‌های اخیر، ۱۸۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی شهرستان بشرویه آسیب وارد شده است.

او افزود: از این میزان خسارت ۶۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حوزه زراعی، ۷۸  میلیارد تومان به حوزه باغی، ۱۱ میلیارد تومان به منابع آبی شهرستان، ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به تأسیسات آبیاری و جاده‌های بین مزارع وارد شده است.

سرچاهی ادامه داد: گزارش‌ها  و پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار و جبران خسارت وارده در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل