Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:19:33 GMT

افتتاح دو واحد منزل مسکونی برای سیل زدگان چگنی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۵۴۹۲

افتتاح دو واحد منزل مسکونی برای سیل زدگان چگنی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان چگنی، گفت: دو واحد مسکونی با حمایت خیران و گروه های جهادی برای سیل زدگان چگنی احداث می شود.

سرهنگ « منصورکریمی»، امروز(25 خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود:  این دو واحد مسکونی با کمک مالی خیرین مردمی و قرارگاه کربلا، گروه های جهادی و سپاه نایحه مقاومت چگنی احداث شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان چگنی، اظهار داشت: هر کدام ا واحد های مسکونی به مساحت 175 متر و در عرض 42 روز برای سیل زدگان احداث شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: این دو واحد مسکونی برای دو خانواده سیل زدگاه در روستای چم دیوان شهرستان چگنی احداث شده است.

 

سرهنگ کریمی، با اشاره به حضور گروه های جهادی خدمت رسان در مناطق سیل زده، گفت:طرح های محرومیت زدایی تاکنون در روستاهای آخر بخش شاهیوند از جمله پیری چناران، هفت چشمه و ... اجرایی می شود.

 

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به سیل زدگان شهرستان چگنی با مشارکت گروه های جهادی ادامه دارد، گفت: توزیع بسته های بهداشتی، مواد غذایی و برگزاری برنامه های  کودکانه چون نقاشی و مسابقه و برگزاری مشاوره برای خواهران از دیگر برنامه های گروه های جهادی در مناطق سیل زده شهرستان چگنی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان چگنی،  اظهار کرد: در پی سیل 12 فروردین خسارت های زیادی به منازل مردم، جاده روستایی و اراضی کشاورزی شهرستان  وارد شده است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان استان بوشهر اردبیل حسن روحانی آمریکا شیراز دریای عمان واحد مسکونی خسارت سیل گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد

فرماندار سوادکوه، گفت: ۱۰ واحد مسکونی دچار خسارت شد و با توجه به گستردگی خسارت سیل برآورد خسارت هنوز مشخص نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، رمضان غلامی اواتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مورد آخرین وضعیت خسارت ناشی از سیل در این شهرستان، اظهار داشت: بازدیدهای میدانی در حال انجام است و خسارت بسیار سنگینی در بحث سردهنه‌ها، دیواره‌ها، جاده‌ها و بخش مسکن وارد شده و فعلا حدود 10 واحد مسکونی اعلام خسارت شده که 4 واحد در منطقه " بالازیراب" و بقیه در بخش مرکزی بوده است.

وی افزود: سردهنه‌ها آسیب جدی دیده‌اند از جمله در منطقه "کسلیان" در بخش زیراب، بخش مرکزی، راستوپی و ولوپی در واقع می‌توان گفت کل شهرستان درگیر سیل بوده است.

فرماندار سوادکوه گفت: برآورد مالی هنوز مشخص نشده، چرا که هر لحظه خسارت‌ها اعلام می‌شود و در حال جمع‌بندی خسارت‌ها در بحث مسکن و سردهنه‌ها هستیم؛ در بخش زیراب و بخش مرکزی مسدود شدن راه را داشتیم و حوزه‌های شهری و روستایی شهرستان درگیر شد.

غلامی اواتی با بیان اینکه باتوجه به پیش‌بینی‌‌ها تمهیدات لازم در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: اگر تمهیدات در نظر گرفته نمی‌شد یک ساختمان 4 طبقه در منطقه بالازیراب از بین می‌رفت، اما آمادگی که از قبل وجود داشت باعث حفظ این ساختمان شد.

وی یادآور شد: آماده‌ باش دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان با توجه به پیش‌بینی‌ها وجود داشت و مواردی از جمله پاکسازی معابر، جوی‌ها و کانال‌ها باعث شد از آسیب‌های بیشتر از حالت فعلی جلوگیری شود.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه با توجه به وجود خسارت در سطح بالا و مراجعه افراد میزان مالی خسارت هنوز کاملا مشخص نشده است، بیان کرد: خسارت‌ها با توجه به مراجعات در زمینه مسکونی، کشاورزی، سردهنه‌ها باعث شده افراد در حال مراجعه و اعلام خسارت باشند و در حال مستندسازی هستیم و افراد خسارت دیده جدیدی مراجعه می‌کنند، برخی افراد در محلات نبودند و پایان هفته مراجعه می‌کنند و خسارت جدید اعلام خواهد شد، از این رو جمع‌بندی مالی کامل نشده و همچنان در حال بازدید میدانی هستیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • کشف محموله دارو در زابل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ