Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:01:18 GMT

پلمب ۱۰ مورد از باغات و اماکن تفریحی متخلف در یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۵۵۳۵

پلمب ۱۰ مورد از باغات و اماکن تفریحی متخلف در یاسوج

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از باغات، اماکن گردشگری، تفریحی و کافی‌شاپ‌ها یاسوج دستور پلمب ۱۰ مورد از باغات و اماکن تفریحی متخلف را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، ستار طالبی پور گفت: در راستای ساماندهی باغات و اماکن گردشگری و تفریحی و کافی‌شاپ‌های مرکز استان و پیشگیری از وقوع جرایم احتمالی در این اماکن بازدیدهای میدانی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا جلسات متعددی با حضور مدیران و نهادهای متولی از جمله مرجع انتظامی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی برگزار و مقرر شد که نهادهای مذکور با هماهنگی پلیس اماکن و نیروی انتظامی در بازه زمانی مشخص اقدامات متقضی را اعمال نمایند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نتیجه پیگیری موضوع منتهی به پلمب تعداد قابل توجهی از اماکن و باغات مذکور شد و مطابق گزارش‌های واصله از مرجع انتظامی برای افرادی مرتکب بزه فک پلمب به صورت غیرقانونی شده بودند پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

طالبی پور هدف از این اقدامات را بهبود اماکن مذکور در جهت ارائه خدمات سالم و ضابطه‌مند و ایجاد فضای امن و آرام برای شهروندان و گردشگران و همچنین برخورد قانونی و جلوگیری از ادامه فعالیت اماکن که فاقد مجوز است عنوان کرد.

وی اضافه کرد: برخورد قانونی با اماکنی که فاقد مجوز لازم جهت ارائه خدمات هستند و در راستای ارائه خدمات مرتکب جرایمی می‌شوند که موجبات نارضایتی شهروندان و گردشگران را فراهم می‌سازد، صورت می‌گیرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در راستای شناسایی خسارت سیاه شدگی میوه پسته مزرعه کلانتر کارشناس مسئول باغبانی مدیریت جهادکشاورزی درمعیت کارشناس ناظر بخش خصوصی شهرستان فتاحی از محل بازدید بعمل آوردند.    فتاحی اظهار داشت: در شواهد ظاهری سیاه شدگی میوه پسته به علت کمبود کلسیم بخصوص در شرایط ابرناکی محیط و کاهش جذب توسط گیاه و ایجاد عارضه فیزیولوژیکی ایجاد می‌شود.   کارشناس ناظرباغات نیز گفت: درجهت اعلام قطعی دلایل این بیماری نمونه خوشه‌های خسارت دیده به مرکز تحقیقات ملی شوری کشور جهت بررسی بیشتر ارسال شد.

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد