Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه جشنواره تئاتر منطقه یک آذربایجان‌شرقی در سال ١٣٩٨ فراخوان این جشنواره را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «احمد فیاضی» با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با حضور هنرمندان شهرهای مراغه، بناب، ملکان، عجبشیر، آذرشهر و اسکو در قالب جشنواره تئاتر منطقه یک استان برگزار خواهد شد،

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه ادامه داد: با هدف  حمایت از گروهها، هنرمندان و آثار مستعد منطقه به منظور تجمیع و ساماندهی فعالیتهای تئاتری، بسترسازی جهت تشویق جوانان و علاقه‌مندان این حوزه برای حضور و مشارکت در تولید آثار نمایشی فاخر جشنواره‌ی تئاتر برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ازجمله موضوعات در نظر گرفته شده برای این جشنواره میتوان به هنر متعهد و هنرمند معاصر ، فرهنگ ایرانی و حمایت از محصول ایرانی،  آثار و موضوعات فولکلور منطقه، فرهنگ شهادت و عزت ایرانی، داستانها و روایات مذهبی،  توسعه فرهنگ نماز و آسیبهای اجتماعی  اشاره نمود .

دبیر نخستین جشنواره تئاتر منطقه یک استان گفت: این جشنواره در دوبخش صحنه ای و خیابانی برگزار خواهد شد که بخش صحنه ای بصورت رقابتی و بخش خیابانی به شکل غیر رقابتی برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است، نخستین جشنواره منطقه‌ای تئاتر منطقه یک آذربایجان‌شرقی ١٦ الی ١٨ آبان برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با توجه به شرایط شرکت در فراخوان جشنواره آثار خود را در تا پایان شهریورماه به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه ارسال نمایند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه آمریکا مجلس مسجد روزنامه استان بوشهر مذاکره با آمریکا جشنواره تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه

این روز‌ها شکوفه‌های سفید و صورتی باغ‌های سیب چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد وزیبایی خاصی به باغ‌های شهر مراغه بخشیده است.

بیشترین باغ‌های سیب آذربایجان شرقی در شهر مراغه قرار گرفته و در این فصل شکوفه‌های سیب طراوت و زیبایی حاشیه رودخانه مردق چای، سراجو چای، کهجوق چای را دوچندان کرده است.

شهرستان مراغه با ۱۴ هزار هکتار باغ سیب قطب تولید این محصول در آذربایجان شرقی است.

سالانه در این شهرستان حدود ۳۰۰ هزار تن سیب تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد