Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه زمان و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ روز دوشنبه سوم تیرماه همراه با سایر شرایط و ضوابط شرکت در آزمون منتشر خواهد شد.

براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تا ۵ درصد مازاد بر ظرفیت دانشگاه‌های مناطق سیل زده به داوطلبان آسیب دیده همان استان‌ها که آسیب مستقیم جانی و مالی دیده اند اختصاص خواهد یافت، جزئیات این ظرفیت‌ها در دفترچه شماره ۲ آزمون سراسری که در مردادماه منتشر می‌شود درج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، مجددا تاکید می‌شود که آزمون سراسری ۹۸ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیر ۹۸ برگزار خواهد شد. برچسب ها: رویداد24 ، سازمان سنجش ، کنکور سراسری ، کارت کنکور سراسری ، کنکور سراسری 98 ، زمان توزیع کارت کنکور سراسری سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سازمان سنجش کنکور سراسری کارت کنکور سراسری کنکور سراسری 98 زمان توزیع کارت کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در کنکور سراسری صفر است

گزارش خبرنگار مهر، دکترعبدالحسین خسروپناه امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ماموریت های خود علاوه بر تصویب اسناد بالادستی باید نظارت ارزیابی دقیق هم از مصوبات داشته باشد.

وی افزود: سازمان سنجش در دو سال اخیر رشد دقیقی پیدا کرده است. بازدیدی که از سازمان سنجش و آزمون داشتیم با قاطعیت می گوییم که تقلب در کنکور صفر است. هیچ کسی نمی تواند سوالات را لو دهد و یا سواستفاده کند.

خسروپناه یادآور شد: به جرات می توان ادعا کرد که عدالت آموزشی در آزمون های سراسری رعایت می شود.

کد خبر 6088860

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری