Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حمید تقدیری با اشاره به دوره‌های «آموزشی و مهارت افزایی مربیان جوان مدارس صدرا» اظهار کرد: این دوره‌های ویژه دانش آموزان نخبه دوره متوسط دوم مدارس صدرا برگزارمی‌شود و در هر دوره ۱۴۰ نفر شرکت می‌کنند.

وی افزود: محتوای این دوره‌ها به نحوی طراحی شده که علاوه برتوانمندسازی دانش آموزان، تلاش می‌کند آنها را با مسائل بیانیه گام دوم به خوبی آشنا کند و یک رویداد فعالیتی، گروهی و برنامه‌ای را توسط دانش آموزان به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت افزود: با طراحی دوره‌های آموزشی و مهارت افزایی مربیان جوان مدارس صدرا تلاش کردیم، مدارس را در انجام تحقق بیانیه گام دوم به دانش آموزان واگذار و آنها را در مسیر رشد مدارس درگیر کنیم و این فعالیت‌ها توسط گروهی در سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رصد، دنبال و پی‌گیری می‌شوند.

تقدیری با بیان اینکه چهاردوره آموزشی و مهارت افزایی دانش آموزان نخبه مدارس صدرا در تابستان امسال برگزار می‌شوند تصریح کرد: مدارس صدرا می‌توانند گفتمان انقلاب را تبدیل به برنامه کرده و برای تحقق در جامعه، آن را دنبال کنند.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت با اشاره به این موضوع که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم مسئولیت‌های انقلاب را بر دوش جوانان گذاشتند اظهارداشت: مدارس صداری ولایت به‌عنوان کانون مدارس انقلاب اسلامی تلاش می‌کند با برگزاری «دوره‌های آموزشی و مهارت افزایی مربیان جوان» نقش مؤثری در رشد، اعتلا و تربیت نسل مهذب؛ نخبه، انقلابی، مسئولیت‌پذیر و پرنشاط برای تحقق بیانیه گام دوم ایفا کند.

تقدیری گفت: همچنین دوره‌های «روشنا» ویژه تمام دوره‌های آموزشی مدارس دخترانه صدرای ولایت، گامی نو در مسیر رشد و تعالی معرفت دینی و انقلابی دانش آموزان دختر برمی‌دارد که این دوره‌ها با مشارکت جامعة الزهرا سلام الله علیها، مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم علیه السلام و مدرسه علمیه کوثر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شوند.

حجت‌الاسلام حمید تقدیری یادآورشد: دوره‌های تربیت مربیان جوان ویژه دانش آموزان دختر نخبه صدرا با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی قم و مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم علیه السلام خواهران در راستای تربیت و مهارت افزایی مربیان جوان در تابستان ۹۸ برگزار می‌شوند. سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت در این دوره‌ها تلاش می‌کند چشم اندازی را نسبت به آینده دختران تراز انقلاب اسلامی و مسئولیت‌ها و نقش آنها براساس بیانیه گام دوم و مطالبات مقام معظم رهبری، مشخص کند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد