Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@14:14:18 GMT

فرزاد حسنی بازیگر تئاتر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۶۷۴۶

فرزاد حسنی بازیگر تئاتر شد

علیرضا مهران طراح و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیتش در عرصهتئاتر گفت: قرار است نمایش «هوس و هفت دقیقه» را از چهارشنبه ۲۹ خرداد در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه ببرم. این اثر نمایشی نوشته علی اصغری است و من طراحی و کارگردانی کار را برعهده خواهم داشت. وی درباره ویژگی‌های این اثر نمایشی توضیح داد: «هوس و هفت دقیقه» اقتباسی از نمایشنامه «اتوبوسی به نام هوس» شاهکار تنسی ویلیامز است که به صورت ایرانیزه درآمده و موقعیت‌های داستان و کاراکترها ایرانی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران درباره بازیگران نمایش بیان کرد: فرزاد حسنی، لیلا بلوکات، امیر کربلایی‌زاده و مه‌لقا باقری بازیگران این اثر نمایشی هستند که به ترتیب نقش کاراکترهای استنلی کوالسکی، استلا، میچ و بلانش دوبوآ را ایفا می‌کنند که البته اسامی ایرانی خواهند داشت. وی در پایان صحبت‌هایش یادآور شد: این نمایش از ۲۹ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه روی صحنه خواهد رفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت

مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و اراشد اسلامی در گفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری آنا، ضمن تأیید خبر رفتن خود از این اداره و جایگاه افزود: من حدود دوسال از دانشگاه به اداره کل هنر‌های نمایشی مأمور شدم؛ و با پایان دوره مأموریتم به دانشگاه برمی‌گردم. تمایلی هم به گرفتن سمت اجرایی جدید هم ندارم و می‌خواهم فعالیت‌هایم رادر فضای دانشگاه ادامه دهم.

کاظم نظری افزود: از همراهی همه اهالی تئاتر و رسانه‌ها در طول دو سال دوران مدیریتم تشکر می‌کنم. برای انعکاس اخبار تئاتر و روشن نگه داشتن چراغ این هنر در شرایط خاص پس از شیوع کرونا، مدیون رسانه‌ها و خبرنگاران محترم بودیم و این تلاش که جای تقدیر دارد.

لازم به یادآوری است که کاظم نظری در دولت سیزدهم به عنوان مدیر کل هنر‌های نمایشی فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی