Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر محسن مصلحی، مشاور مدیر عامل در امور شعبه اصفهان با گرامیداشت سالروز تأسیس شرکت آتیه سازان حافظ گفت: شرکت آتیه‌سازان‌حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران به‌منظور اجرای فصول ۵ و ۲۵ و نیز ماده ۳۷ قانون برنامه چهارم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور، بر اساس قانون بیمه همگانی خدمات درمانی و ساختار نظام رفاه و تأمیـن اجتماعی، در سال ۱۳۸۰ تأسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به گذشت ۱۸ سال از آغاز فعالیت شرکت آتیه سازان حافظ، افزود: این شرکت با هدف ارتقای سطح سلامت از طریـق گسترش خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیمه گزاران، شکل گرفت و هم اکنون به عنوان کارگزار تخصصى بیمه هاى تکمیلى سازمان بیمه سلامت کشور، به ارائه خدمات مطلوب می‌پردازد.
دکتر مصلحی؛ شرکت آتیه سازان حافظ را نهادی اثرگذار در مسیر کمک به ارتقاى استاندارد بیمه‌های سلامت برشمرد و تصریح کرد: توانمندسازی و بهبود مهارت‌ها و انگیزش سرمایه انسانی شرکت، تنوع و توسعه در خدمات به منظور تأمین منابع پایدار، خرید راهبردی خدمات سلامت، پیاده سازی نظام ارزیابی و نظارت مستمر بر عملکرد از مهمترین اهداف تأسیس این شرکت بوده و هم اکنون تخصصی‌ترین شرکت در ارائـه خدمات بیمه درمانی مکمل به شمار می‌رود.
وی اظهار کرد: در حال حاضر در استان اصفهان ۱۵ نمایندگی ویژه و عادی، ۱۷ دفتر پیشخوان دولت، ۲۲ کانون بازنشستگی، ۴۰ کانون تأمین و ۱۶ کانون کشوری به صورت فعال به ارائه خدمت مشغول هستند.
دکتر محسن مصلحی در پایان با ارج نهادن تلاش صادقانه مدیران و کارکنان شرکت آتیه سازان حافظ خاطرنشان ساخت: این شرکت توانسته ضمن ایجاد رقابت سالم وتحول در صنعت بیمه با پوشش حدود ۷ میلیون نفـر بیمـه شده، پایه گذار فصل نوینی در معرفی و ارائه بسته‌های خدمتـی جدید در حوزه بیمه درمان مکمل باشد.
انتهای پیام/ی  
شرکت آتیه سازان حافظ و ارتقاى استاندارد بیمه‌های سلامت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند

ایسنا/خوزستان مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: افراد کم‌توان تحت پوشش بیمه سلامت علاوه بر پوشش بیمه‌ای ۵۹ خدمت توانبخشی می‌توانند متناسب با نوع بیماری خود از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج نیز بهره‌مند شوند.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

 به گزارش ایسنا، وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

وی افزود: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد