Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:28:10 GMT

سید احمد خاتمی: افتخار می‎کنیم «آخوندحکومتی» هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۷۰۶۲

سید احمد خاتمی: افتخار می‎کنیم «آخوندحکومتی» هستیم

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترفند ضد انقلاب برای دور کردن طلاب و روحانیون انقلابی از انقلاب با تعبیر آوردن به «آخوند حکومتی» اظهار کرد: ما افتخار می کنیم سرباز نائب امام زمان (عج) و آخوند حکومتی هستیم چرا که تنها گذاشتن نائب امام زمان تنها گذاشتن امام زمان (عج) است.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید احمد خاتمی در دیدار با فرمانده و اعضا شورای فرماندهی تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل تیپ 83 تثبیت روحیه جهادی بود اظهار داشت: سازماندهی طلاب جهادی به خصوص بعد از جنگ جایی خالی بود که توسط تیپ 83 پر شد و اگر این طلاب جهادی توسط تیپ 83 سازماندهی نمی شدند چه بسا پراکنده شده و از ظرفیت آنان استفاده بهینه نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو جامعه مدرسین حوزه عملیه قم افزود: الحمدلله تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) از باب ( لَّمَسْجِدٌ أُسِّسَ عَلَی ٱلتَّقْوَی مِنْ أَوَّلِ یَوْمٍ أَحَقُّ أَن تَقُومَ فِیهِ ) از ابتدا مخلصانه این تشکیلات جان گرفت و الحمدالله مخلصانه ادامه پیدا کرد و کسانی که با اصل انقلاب میانه ندارند طلاب انقلابی و تیپ امام جعفر صادق (ع) را نمی پسندند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به ترفند ضد انقلاب برای دور کردن طلاب و روحانیون انقلابی از انقلاب با  تعبیر آوردن به «آخوند حکومتی» اظهار کرد: ما افتخار می کنیم سرباز نائب امام زمان (عج) و آخوند حکومتی هستیم چرا که تنها گذاشتن نائب امام زمان تنها گذاشتن امام زمان (عج) است.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پایان با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب و تحقیر آمریکا اظهار کرد: صلابت امام خامنه ای مدظله العالی در دیدار با نخست وزیر ژاپن اوج عزت تشیع بود ما افتخار می کنیم سرباز این آقا باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيداحمد خاتمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است