Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کميته انضباطي آراي خود را در خصوص تيم‌هاي مختلف صادر کرد.
به گزارش آريا به نقل ازدفدراسيون فوتبال، ديدار تيم هاي تراکتورسازي تبريز و پرسپوليس تهران برگزار شد و از سوي هواداران تيم تراکتورسازي تبريز تخلفاتي مبني بر فحاشي به تيم مقابل و داور مسابقه صورت گرفت. تيم تراکتورسازي تبريز به پرداخت 100 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبر ايماني بازيکن تيم تراکتورسازي تبريز نيز به دليل رفتار غير ورزشي به عنوان اعتراض بر تعويضش با توبيخ کتبي کميته انضباطي رو به رو شد.
تيم فولاد مبارکه سپاهان به دليل استفاده از الفاط نامناسب توسط تماشاگرانش در ديدار برابر ماشين سازي تبريز به توبيخ کتبي محکوم شد.
ديدار تيمهاي نفت مسجد سليمان و ذوب آهن اصفهان برگزار و از سوي تماشاگران تيم نفت مسجد سليمان تخلفاتي مبني بر فحاشي به داور، عوامل ديگر تيم ها، پرتاب نارنجک و ورود يکي از ليدرها به داخل زمين پس از پايان مسابقه رخ داد. اين تيم به 200 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.( اين راي قابل تجدي نظر است)
عليرضا منصوريان،سرمربي ذوب آهن به دليل رفتار غير ورزشي و اهانت به داور که منجر به اخراجش شد و پس از اخراج به نماينده فدراسيون اهانت و فحاشي کرد به سه جلسه از همراهي تيم خود و پرداخت 200 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. ( اين راي قابل تجدي نظر است)
وحيد محمدزاده  بازيکن تيم ذوب آهن به دليل اهانت به داور که از بازي اخراج شد به دو جلسه از همراهي تيم خود محروم شد و بايد 100 ميليون ريال جريمه نقدي پرداخت کند. ( اين راي قابل تجدي نظر است).
محمد خرمگاه، مربي تيم ذوب آهن به دليل اظهارات کذب نسبت به نماينده فدراسيون در کنفرانس خبري به توبيخ کتبي و پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کميته انضباطي سه جلسه محروميت منصوريان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • غضنفرآبادی: نیاز نبود موضوع «طرح نور» در صحن مجلس مطرح شود